اکنون موقع آن است که اعضای فراکسیون به اصطلاح زاگرس نشینان اگر به فکر منطقه زاگرس هستند به یاری کوه خائیز عروس زاگرس و حیات وحش آن بشتابند تا دیر نشده آن را از خطر مرگ همیشگی نجات دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازیاسوج آن چه که در همه سال‌های بعد از انقلاب در کنار همه خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی موجب برخی از نواقص‌ و کاستی‌ها شده سیاسی‌ کاری‌هایی بوده که علی‌رغم همه هشدارهای امام راحل و مقام معظم رهبری و هشدار و تذکر شهدا در وصیت نامه‌ها باز عده‌ای در کشور برای رسیدن به منافع و مطامع خود به آن دم می‌زنند.
در بدنه دولت‌ها و مجالس همواره شاهد چنین رویکردی از سوی سیاسیون برای رسیدن به منافع خود بوده‌ایم که با عناوین خوش خط و خال و رنگ و لعاب‌های مختلف از آن بهره‌های فراوان برده‌‌اند.
در روزهای اخیر شاهد برگزاری نشستی تحت عنوان فراکسیون زاگرس‌نشینان بودیم که سر و صدای زیادی در کشور به پا کرد و انتقادات زیادی به برگزاری چنین نشستی با اهداف صرف سیاسی شد.
بی‌شک یکی از اصلی‌ترین دلایل راه‌ا‌ندازی چنین فراکسیون‌هایی دستیابی به خواسته‌های سیاسی است اما در بحبوحه آتش‌سوزی کوه خائیز باید از اعضای این فراکسیون پرسید کجا هستید و چرا از آتش خائیز حرفی نمی‌زنید چرا جلسه‌ای برای خائیز این عروس زاگرس سیاه‌پوش برگزار نمی‌کنید.
اکنون موقع آن است که اعضای فراکسیون به اصطلاح زاگرس نشینان اگر به فکر منطقه زاگرس هستند به یاری کوه خائیز عروس زاگرس و حیات وحش آن بشتابند تا دیر نشده آن را از خطر مرگ همیشگی نجات دهند.
فراکسیون زاگرس‌نشینان؛ اکنون وقت سکوت نیست امروز باید کت سیاسی از تن در آورد و لباس اطفای حریق به تن کرد و زیباترین جلوه زاگرس را در منطقه خائیز نجات داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴