تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۳۳۶
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی از هفته آینده به بانک های عامل جهت دریافت بسته حمایتی معرفی خواهند شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با بیان این که هفته آینده بانک‌های عامل جهت دریافت بسته حمایتی شرکت‌های هواپیمایی مشخص خواهند شد، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا شرکت‌های هواپیمایی با ضرر و زیان بسیاری مواجه شدند به همین منظور وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری با انجام پیگیری‌های لازم و موافقت دولت، بسته حمایتی برای بخش حمل و نقل هوایی در نظر گرفت.
وی گفت: مقدمات اجرای این امر فراهم شده است و به زودی شرکت‌های هواپیمایی این بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.
* پروازهای برنامه‌ای به مقاصد پاریس، لندن و آمستردام برقرار است
جعفرزاده درباره برقراری مجدد پروازهای خارجی نیز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: پروازهای برنامه‌ای به مقاصد پاریس، لندن و آمستردام برقرار است و بازگشت سایر پروازهای خارجی به حالت قبل از کرونا منوط به میزان رفع محدودیت‌ها و سیاست کشورها در خصوص بازکردن مرزهایشان به روی دیگر کشورها است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: آن چه در حال حاضر انجام می شود به جز پروازهایی که به آن اشاره شد، پروازهای پشتیبانی، باری و موردی برای بازگرداندن هموطنانمان از سایر کشورها است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴