تاریخ انتشارجمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۲۵۲۶۶
در حالی که هنوز موعد اعلام شده برای اشغال بخش‌های بیشتری از کرانه باختری فرا نرسیده، مقامات رژیم صهیونیستی مقدمات این کار را آغاز کرده‌اند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد که اشغال اراضی بیشتری از کرانه باختری را در موعد مقرر (ماه ژوئیه) انجام می‌دهد و به اعتراض‌های «عبدالله دوم» شاه اردن و دیگر اعتراض‌ها در این زمینه توجهی نخواهد کرد.
اما به نظر می‌رسد این رژیم زودتر از موعد مقرر مقدمات برای اجرای این اقدام را آغاز کرده است. در همین زمینه روزنامه «القدس العربی» به نقل از شبکه «بی.بی.سی» اعلام کرد، مقامات صهیونیستی تابلوهایی را که به اسرائیلی‌‌ها درباره ورود به سه روستای فلسطینی در منطقه «اغوار» (دره رود اردن) هشدار می‌داد، برداشته‌اند.
بر اساس این گزارش، «اداره امور مدنی» رژیم صهیونیستی در کرانه باختری نیز تعداد کارمندان خود را افزایش داده تا به صورت مستقیم و به دور از تشکیلات خودگردان با فلسطینی‌ها تعامل داشته باشد.
«مجدی صالح» وزیر امور شهرداری‌های تشکیلات خودگردان در همین زمینه اعلام کرد: مقامات اشغالگر با شهرداری‌های منطقه «ج» به صورت مستقیم ارتباط برقرار و در راستای دور زدن تشکیلات خودگردان از نظر اقتصادی کار می‌کنند اما بخش خصوصی فلسطین تعامل مستقیم با مقامات این رژیم را رد می‌کند.
در همین زمینه،با نزدیک شدن به موعد اعلام اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، سفارتخانه آمریکا در فلسطین اشغالی درباره ناآرامی‌های احتمالی هشدار داد.
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، در بیانیه سفارتخانه ایالات متحده در قدس اشغالی، به شهروندان آمریکایی هشدار داده شده که به دلیل ناآرامی‌های احتمالی در کرانه باختری و غزه، به این مناطق سفر نکرده یا نزدیک نشوند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲