رویداد استارتاپ ویکند داروها و فرآورده‌های گیاهی و طبیعی تیرماه امسال با حضور صاحبان ایده، فعالان فناور و استارتاپ‌های حوزه گیاهان دارویی برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، زنجیره صنایع مبتنی بر گیاهان دارویی می‌توانند ارزش افزوده قابل توجهی به همراه داشته باشند. هر روزه هسته‌های فناور و جوانان نخبه در این حوزه ایده‌ها و محصولات جدیدی را عرضه می‌کنند که در صورت حمایت و تجاری‌سازی می‌تواند به زمینه‌ای مساعد برای جهش تولید و ارزآوری  و اشتغالزایی در این صنعت تبدیل شود.
رویداد استارتاپی داروها و فرآورده‌های گیاهی و طبیعی اواخر تیر ماه در محل سالن شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شتابدهنده فارماتک برگزار می‌شود. این رویداد تلاش دارد تا ایده‌ها و ابتکارات این حوزه را به محصول تجاری‌سازی شده نزدیک‌تر کند.
مسعود ره افروز، دبیر این رویداد در این باره گفت: رویداد استارتاپی داروها و فرآورده‌های گیاهی و طبیعی تلاش دارد تا با جمع‌آوری طرح‌های مبتکرانه و نوآورانه در این حوزه زمینه اتصال سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده و نوآوری را فراهم کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح‌های ارسالی به این رویداد تا ۱۹ تیر ماه پذیرفته خواهد شد.
ره‌افروز، در تشریح حمایت‌های در نظر گرفته شده برای طرح‌های منتخب، افزود: طرح‌های منتخب علاوه‌بر برخورداری از سرمایه‌گذار مناسب می‌توانند در تمامی مراحل تشکیل پرونده در سازمان غذا و دارو و اخذ مجوز تا تجاری‌سازی از پشتیبانی برخوردار شوند.
بر اساس اعلام معاونت علمی، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به آدرس اینترنتی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی http://chtm.isti.ir/ مراجعه کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲