تاریخ انتشارجمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۲۵۲۲۶
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه انتظار مردم تقابل دولت و مجلس نیست، گفت: خواسته مردم هم افزایی قوه مقننه و مجریه برای حل مشکلات کشور است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، قربانعلی قائمی در گفت و گو ، با اشاره به لزوم همکاری نهادهای انتخابی در کشور، اظهار کرد : نظام ما مبتنی بر رای مردم بوده و انتخابات هر دو سال یکبار  برگزار می شود.نهادهای انتخابی هم در قبال رایی که از مردم می گیرند، مسئولیت دارند.
وی ادامه داد: تقابل با یکدیگر، انتظار مردم از نهادهای انتخابی از جمله دولت و مجلس  نیست.اگر مردم در سال۹۶ به یک رییس جمهور رای دادند و در سال۹۸ به یک مجلس با گرایش دیگری رای دادند، به این معنا نیست که انتظار دارند مجلس دنبال تقابل با دولت باشد.خواسته مردم هم افزایی قوه مقننه و مجریه برای حل مشکلات کشور است نه گذاشتن چوب لای چرخ یکدیگر.
این فعال سیاسی با اشاره به حضور طیف های مختلف اصولگرایان در مجلس، خاطر نشان کرد: وقتی طیف های مختلفی در مجلس حضور داشته باشند،امکان نقد و اصلاح برنامه های اقتصادی اجتماعی و سیاسی و بهبود آنها وجود دارد.
قائمی در پایان گفت:  درست است که مجلس یازدهم با مشارکت پایین مردم تشکیل شد، اما نمایندگان به هر حال باید همه مردم حتی آنهایی که در انتخابات شرکت نکردند را نمایندگی کنند و از این جهت کار آنها سخت خواهد بود. نمایندگان نباید کسانی را هم که رای نداده‌اند، فراموش کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴