تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۱۹۰
تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم با تبریک به اعضای هیأت رئیسه جدید تأکید کردند که برای حل مشکلات مردم متحد و آماده هستند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، امروز ترکیب هیأت رئیسه ۱۲ نفره دور یازدهم مجلس شورای اسلامی برای سال اول انتخاب و تعیین شد و محمدباقر قالیباف منتخب تهران ریاست مجلس را بر عهده گرفت.
تعدادی از منتخبان در صفحات شخصی خود در توییتر در مطالب جداگانه‌ای به قالیباف و سایر اعضای هیأت رئیسه عضویت آن‌ها در هیأت رئیسه را تبریک گفتند. از جمله آن‌ها محمدمهدی زاهدی منتخب کرمان است که نوشت: منتخبان مجلس یازدهم برای حل مشکلات و در مسیر خدمت به مردم متحد و آماده هستند.
اقبال شاکری منتخب تهران نیز در توییتی نوشت: وفاق و همدلی مورد انتظار مردم حاصل شد و نمایندگان هیأت رئیسه انقلابی و کارآمد را انتخاب کردند تا از روز اول دغدغه رفع مشکلات معیشتی داشته باشد.
سیدنظام موسوی منتخب دیگر تهران نیز با انتشار عکسی از مراسم سوگند هیأت رئیسه مجلس یازدهم گفت: هیأت رئیسه مجلس یازدهم با استعانت از خداوند متعال و رأی نمایندگان انتخاب شدند. اینک ماییم و بار گران مسئولیت و انتظارات به حق و چشم امیدی که ملت به این مجلس دوخته‌اند. خدایا از تو مدد می‌جوییم و دل به عنایت تو بسته‌ایم.
سیدغنی نظری منتخب خلخال نیز با اشاره به انتخاب هیأت رئیسه گفت که به ترکیب عملگرا، فعال، پرانرژی و مردمی در هیأت رئیسه رسیدیم. ترکیبی که نویدبخش روزهای خوب در مجلس شورای اسلامی است.
مالک شریعتی منتخب تهران نیز در توییتی دیگر نوشت: ترکیب هیأت رئیسه پاسخ مجلس یازدهم به توصیه روز گذشته رهبر انقلاب به نمایندگان است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم نیز بلافاصله بعد از تعیین ترکیب هیأت رئیسه تأکید کرد: به خودم و همه عزیزان مجلس یادآوری می‌کنم از این امانت (مسئولیت) مراقبت کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما