کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ‌ مرکز مازندران عنوان کرد

توقف روند افزایشی قیمت‌ها در بازار مرغ و تخم‌مرغ/مرغ کیلویی 13500 تومان

8 خرداد 1399 ساعت 17:44

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ‌ مرکز مازندران با بیان اینکه با بر هم خوردن عرضه و تقاضا در بازار مازندران، شاهد افزایش قیمت مرغ تا کیلویی 14 هزار تومان در بازار بودیم؛ گفت: روند افزایشی قیمتی مرغ و تخم مرغ در بازار مازندران قطع شده است.


کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص نوسانات اخیر بازار مرغ و تخم مرغ در مازندران، اظهار کرد: با بر هم خوردن عرضه و تقاضا در بازار مازندران، شاهد افزایش قیمت مرغ تا کیلویی 14 هزار تومان در بازار بودیم.

وی افزود: البته امروز تقریبا قیمت‌ها با کمی کاهش با نرخ کیلویی 13 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده در بازار استان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ‌ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ نیز در بازار امروز حداکثر 18 هزرا تومان و دانه‌ای 600 تومان است.

هاشمی ادامه داد: علت اصلی تنش قیمتی بازار مرغ طی هفته‌های اخیر به کاهش جوجه ریزی طی ماه‌های اخیر و همچنین مشکلات عدیده مرغداران در خصوص علوفه و نهاده‌های مورد نیازشان بر می‌گردد که در پی آن، شاهد معدوم سازی جوجه‌ها به دلیل نبود علوفه و مشکلاتی از این دست بودیم.

وی بیان کرد: تمام این موارد دست به دست هم داد تا تعادل بازار عرضه و تقاضا به هم خورد و با سنگینی کفه تقاضا، قیمت‌های عرضه رو به بالا حرکت کند.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ‌ مرکز مازندران عنوان کرد: در شرایط کنونی با افزایش ذخیره‌سازی انجام گرفته از سوی دولت و همچنین طبیعتا کاهش تقاضا در پی افزایش دمای هوا، انتظار روند کاهشی قیمت در بازار مرغ را داریم.

به گفته هاشمی، روند افزایشی قیمتی مرغ و تخم مرغ در بازار مازندران قطع شده و آرام آرام این حرکت رو به پایین و رسیدن به تعادل بازار خواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 425165

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425165/توقف-روند-افزایشی-قیمت-ها-بازار-مرغ-تخم-مرغ-کیلویی-13500-تومان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com