کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزمایش همدلی مساجد همچنان ادامه دارد

8 خرداد 1399 ساعت 13:55

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به این موضوع که یکی از کارکردهای مساجد پرداختن به بحث نیکوکاری و رفع نیاز محرومین است، گفت: خوشبختانه در ایام شیوع ویروس کرونا طرح رزمایش همدلی با استقبال خوبی از سوی مسجدی‌ها روبرو شد و در صدد هستیم با کمک نیکوکاران و خیرین این امدادرسانی را در طول سال نیز ادامه بدهیم.



به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکر در گفت‌وگو ، با بیان اینکه مساجد استان تهران از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و عدم بازگشایی مساجد از ظرفیت‌ها و خدمت‌رسانی مساجد برای کمک به نیازمندان بهره بردند، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است از ۹۶۶ مسجد استان تهران در حدود ۲۸۵ هزار بسته معیشتی توسط این مساجد و با کمک خیرین تهیه و توزیع شده است.
وی گفت:پس از بیانات مقام معظم رهبری و اجرای طرح رزمایش همدلی این کمک‌رسانی با افزایش بیشتری روبرو شد و طرح «هر مسجد یک قربانی» اجرا شد که تاکنون ۴۹ رأس گوساله، ۲۲۱۵ رأس گوسفند و ۱۷ هزار مرغ ذبح و در میان نیازمندان توزیع شده است. با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بودیم برخی از مساجد در آن ایام به توزیع غذای گرم پرداختند و در حدود ۲۰۷ هزار پرس غذا طبخ و در میان نیازمندان توزیع شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به مساجد با تأکید بر این موضوع که رزمایش همدلی در مساجد همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: یکی از کارکردهای مساجد امدادرسانی و توجه به نیازمندان است که خوشبختانه با حضور خیرین این کمک‌رسانی همچنان ادامه دارد و در صدد محرومیت‌زدایی در بین نیازمندان هستیم.
 


کد مطلب: 425151

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425151/رزمایش-همدلی-مساجد-همچنان-ادامه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com