عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران اعلام کرد

نوسانات در بازار طلا تمامی ندارد/آخرین قیمت طلا، سکه و ارز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۲۵۱۴۱
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: از روز گذشته، مجددا روند افزایشی قیمت‌ها در بازار طلا از سر گرفته شده است و اکنون آرام آرام، قیمت هر مثقال طلا به 3 میلیون و 50 هزار تومان رسیده است.
۰
plusresetminus
نوسانات در بازار طلا تمامی ندارد/آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار طلا طی هفته اخیر اظهار کرد: قیمت بازار طی دو روزی، مقداری افت پیدا کرد که در پی اظهارات گلایه‌آمیز رئیس جمهور در خصوص بازار سکه و ارز اتفاق افتاده است.

وی افزود: در پی این تصمیم بنا شده بود تا با وارد کردن ارز و طلا با افزایش عرضه، بازار تقاضا را به تعادل برسانند که متاسفانه این کار به درستی انجام نشد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در پی این اقدامات در یک بازه کوتاه 24 ساعته قیمت طلا روند نزولی به خود گرفت و از مثقالی 3 میلیون و 200 هزار تومان به دو میلیون و 970 هزار تومان رسید.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران ادامه داد: اما از روز گذشته با قطع اقدامات، مجددا روند افزایشی قیمت‌ها در بازار طلا از سر گرفته شده است و اکنون آرام آرام، قیمت هر مثقال طلا به 3 میلیون و 50 هزار تومان رسیده است.

نصیری بیان کرد: قیمت هر گرم طلا در بازار امروز کشور به گرمی 700 هزار تومان رسیده است و در معاملات امروز با این مزنه محاسبه می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت سکه تمام در بازار امروز به 7 میلیون و 330 هزار تومان رسیده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران اعلام کرد: نیم سکه در آخرین روز از هفته جاری با قیمت 3 میلیون و 720 هزار تومان و ربع سکه با قیمت دو میلیون و 70 هزار تومان در معاملات، دادوستد می‌شود.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران در خصوص توصیه به مردم برای خرید و فروش طلا در شرایط کنونی متذکر شد: در این مقطع اگر مردم خرید کنند بهتر است چراکه در نهایت چیزی به نام پایین آمدن قیمت طلا نداریم.

نصیری اضافه کرد: در بازار طلا و ارز همواره برای کنترل بازار، چیزی به نام سقف شکست و سقف مقاومت قیمت داریم که اکنون در شرایط کنونی این سقف، در هم شکسته است و با وجود تمام تلاش‌ها برای پایین کشیدن قیمت‌ها، موفق نشدن قیمت‌ها را از مثقالی 3 میلیون تومان و ارز را از 17 هزار و 300 تومان، پایین‌تر بکشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما