تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۲۵۱۱۵
نماینده دوره نهم مجلس گفت: رئیس مجلس یازدهم باید بعد نظارتی مجلس را تقویت کند، چراکه در سایه این اقدام و اجرای درست قوانین است که می‌توان مشکلات مردم را رفع کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سید مهدی هاشمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، گفت: رئیس مجلس یازدهم علاوه بر داشتن خصوصیاتی همچون تدین، تخصص و ... باید در راستای تقویت بعد نظارتی مجلس گام بردارد و این حوزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قو‌ی‌تر از قبل سازد.
وی افزود: ما مشکل فقدان قانون نداریم، بلکه مشکل ما در عدم اجرا و یا اجرای ناقص قوانین است، ‌به همین سبب باید بعد نظارتی مجلس برای اجرای صحیح قوانین تقویت شود.
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکلات مردم اعم از مشکلات معیشتی و ... با اجرای صحیح قوانین حل و کم می‌شود و به همین سبب لازم است تا برای کسب رضایت مردم در این مسیر گام جدی برداشته شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این رئیس مجلس یازدهم باید مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان سدی در برابر فساد قرار دهد و به عاملی در برابر فساد تبدیل کند.
وی افزود: همچنین رئیس مجلس باید در خدمت رسانی به مردم و فعالیت در این زمینه حسن سابقه داشته باشد و برای مردم کار کرده باشد.
نماینده دوره نهم مجلس در پایان گفت: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند تا برای رفع مشکلات آنان چاره اندیشی کند و در سایه عملکرد مجلس یازدهم به ویژه در یک سال اول که همزمان با یک سال پایانی دولت دوازدهم است، می‌توان انتظار مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وحی و حقایقی پیرامون آن
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰