تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۲۵۱۱۲
منتخب تهران در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه پیام رهبر انقلاب باید سرلوحه عمل مجلس یازدهم قرار بگیرد، گفت: یکی از اصلی‌ترین اولویتهای ما خدمت‌رسانی به مناطق محروم است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، زهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌و‌گو ، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم با پیام رهبری آغاز به کارکرد و پیام پر عمق و پرمعنای ایشان باید سرلوحه عمل مجلس یازدهم قرار بگیرد.
وی افزود:  دغدغه های مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق عدالت و قانون مداری و اخلاق مداری در مجلس یازدهم است در این مجلس باید جامعه عمل بپوشاند.
الهیان گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام نگرانی جدی خود را  از عدم تحقق عدالت اعلام فرمودند و این بدین معنا است که یکی از اصلی ترین اولویت های ما در مجلس یازدهم  خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که در این رابطه باید از ظرفیت قانونی و نظارتی مجلس استفاده شود تا مسئولان برای رفع مشکلات مناطق محروم و خدمت به طبقه مستضعف و ضعیف جامعه پای کار بیایند.
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم می‌گوید: مجلس یازدهم باید با رویکرد جهادی و انقلابی از ظرفیت‌های مردمی و گروهای جهادی در مسیر محرومیت زدایی کمک بگیرد و مشارکت مردم در این زمینه را جلب کند.
وی افزود: همانطور که ما در بحران کرونا شاهد حضور جدی و کمک مومنانه مردم در مسیر خدمت رسانی به طبقه ضعیف جامعه بودیم می‌توانیم با استمرار و پای کار آوردن مردم بخشی از بی عدالتی‌ها، تبعیض و فقر را برطرف کنیم و در طول این چهار سال مجلس یازدهم ریل گذاری را به سمت شکوفایی پتانسیل های مناطق محروم هدایت کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴