تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۲۵۰۵۹
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم مانیفست جمهوری اسلامی است و ترکیب مجلس یازدهم امید به تحقق آرمان‌های طرح‌شده در این بیانیه را افزایش می‌دهد.
۰
plusresetminus
مجلس یازدهم در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام برمی‌دارد
کیوان مرادیان هم‌زمان با آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: بیانیه گام دوم مانیفست جمهوری اسلامی است و ترکیب مجلس یازدهم امید به تحقق آرمان‌های طرح‌شده در این بیانیه را افزایش می‌دهد زیرا یک مجلس کارآمد، مطالبه گر و برآمده از روحیات جهادی می‌تواند ظرفیت‌های عظیم موجود در این کشور را در خدمت توسعه همه‌جانبه قرار دهد.
 
 وی تصریح کرد: باید برای مقابله با جبهه وسیع معاندان و دشمنان جبهه مقابله‌ای داخلی را شکل بدهیم و این احساس عزت و اقتدار را که به‌واسطه جهاد علمی و میدانی در سراسر کشور نمایان شده است را تقویت کنیم و مطمئن باشیم مهم‌ترین نبرد ما با دشمن در عرصه‌های مختلف، جنگ اراده‌هاست.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران بزرگ سرشار از سرمایه‌های مادی و معنوی، بهره‌گیری از موفقیت‌های استراتژیک و آرمان‌های الهی و اسلامی است، این شرایط استثنایی تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری آینده درخشانی را برای کشور نوید می‌دهد.
 
مرادیان با اشاره به‌ضرورت همبستگی دائمی ملت و مسئولان برای پیمودن مسیر افتخارآمیز انقلاب اسلامی گفت: دشمن با استفاده از اهرم‌های رسانه‌ای درصدد شکستن سد اتحاد ملی و تحمیل اراده شوم خود بر این کشور است فلذا هر کس که دل درگرو نظام و کشور دارد باید به روند مقابله با این اهداف کمک کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴