تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۲۵۰۵۴
قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا با بیان اینکه تحریم اخیر آمریکا علیه نیروی انتظامی، نشان از درماندگی آن‌ها در برابر ایران دارد؛ گفت: تحریم، کار همیشگی امریکایی‌ها طی سالیان متمادی نه علیه ایران بلکه بسیاری از کشورهای دنیا بوده و کسی هم به این اقدام آن‌ها، اهمیتی نمی‌دهد.
۰
plusresetminus
تحریم آمریکا علیه ناجا، نشان از درماندگی آن‌ها علیه ایران است
آرین غلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به تحریم اخیر آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: این اقدام آمریکا نشان از درماندگی آن‌ها در برابر ایران دارد.

وی افزود: آمریکایی همواره نشان دادند که هر نهاد و گروهی که مایه فراهم آمدن امنیت و آرامش کشورها می‌شوند را مورد هدف قرار می‌دهند و پیش از این نیز سپاه ایران را در لیست تحریم‌هایشان قرار داده بودند.

استادبزرگ و قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هر کسی را که فکر کنند وجودش و عملکردش به ضرر آن‌ها است دارند تحریم می‌کنند.

غلامی ادامه داد: این بار نیز آن‌ها دیدند که امنیت و آرامش حال حاضر کشور به نفع آن‌ها و مقاصدشان نیست و تلاش دارند تا با این تحریم به نیروی انتظامی، ضربه‌ای وارد کنند و این اقدام آن‌ها، کار هر روزشان است تا با جوسازی علیه این نهادها، آن‌ها را منفعل کنند.

وی تصریح کرد: تحریم، کار همیشگی امریکایی‌ها طی سالیان متمادی نه علیه ایران بلکه بسیاری از کشورهای دنیا بوده و کسی هم به این اقدام آن‌ها، اهمیتی نمی‌دهد.

قهرمان مازندرانی شطرنج دنیا تاکید کرد: نیروی انتظامی یک ارگان بسیار مهم در کشور است و اقداماتش، موجب امنیت حال حاضر کشورمان است که طبیعتا کار بسیار سختی هم است که با رشادت و شجاعت نیروهای انتظامی در صحنه‌های مختلف، به دست آمده است.

غلامی متذکر شد: نیروی انتظامی جدا از تحریم‌های خارجی حتی حرف شنیدن در داخل کشور، علیرغم اینکه همواره در حال دست و پنجه نرم کردن با خطر هستند اما کار خودشان را با قدرت انجام می‌دهند و به فکر امنیت مردم هستند که بسیار ستودنی است.

وی با بیان اینکه کسی دلیل تحریم‌های امریکا را نمی‌فهمد و چرا باید نیروی انتظامی یک کشور را باید تحریم کرد؛ یادآور شد: امریکایی‌ها دیگر دست‌شان به جایی بند نیست و هر از چند گاهی، اقدام به تحریم نهاد یا گروهی می‌کنند و واقعا کسی نمی‌داند چه چیزی از این اقدامات‌شان، عایدشان می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰