تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۲۵۰۴۱
شهردار بابلسر بر لزوم مشارکت تمام دستگاه‌ها با شهرداری برای مقابله با چادرخوابی در بابلسر تاکید کرد.
۰
plusresetminus
لزوم مشارکت تمام دستگاه‌ها برای مقابله با چادرخوابی در بابلسر
رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه استفاده گردشگران از چادرهای اقامتی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر و سواحل دریا موجب نارضایتی شهروندان بابلسری شده است اظهار کرد: تلاش گسترده و شبانه‌روزی شهرداری بابلسر برای مقابله با این اقدام درحال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که تلاش‌های زیادی برای جمع‌آوری چادرهای اقامتی صورت گرفت که منجر به جمع‌آوری تعداد زیادی از آن‌ها شد اما متاسفانه همچنان شاهد چادرخوابی بسیاری از گردشگران در سواحل و نقاط مختلف شهر هستیم.

شهردار بابلسر تصریح کرد: از یک سو باید دلایل چادرخوابی به درستی مورد بررسی قرار گرفته و تحلیل شود و البته از سویی دیگر باید برخی از دستگاه‌های مرتبط در این زمینه ورود کرده و از اقدامات شهرداری پشتیبانی عملی کنند.

رحیمی با بیان اینکه شهرداری بابلسر درخصوص مقابله با چادرخوابی لحظه‌ای تعلل نکرده و هزینه‌های سنگینی هم بابت این موضوع متقبل شده است، گفت: اگر این تلاش‌ها آنگونه که شایسته است جواب نداده و استفاده از چادرهای اقامتی همچنان ادامه دارد، بخاطر نیاز جدی‌ به مشارکت دیگر دستگاه‌های ذیربط است و نه کوتاهی یا جدی‌ نگرفتن معضلاتی که چادرخوابی در پی دارد.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه همچنان موضوع ویروس کرونا به‌عنوان یک تهدید جدی مطرح است مجموعه مدیریت شهری باید پدیده چادرخوابی را از این منظر هم مورد توجه قرار دهد، چراکه بی‌تردید استفاده از اینگونه چادرها برای اقامت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با مشکلات جدی مواجه می‌کند و به‌طور مشخص فاصله‌گذاری اجتماعی را ناممکن می‌سازد.

شهردار بابلسر تاکید کرد: اگر دستگاه‌های مرتبط به این موضوع ورود نکنند، ما همچنان شاهد چادرخوابی در‌ سطح وسیع و ناهنجاری‌ها خواهیم بود که ممکن است مشکلات زیادی را به‌ دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲