کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنرانی گزینه‌های ریاست مجلس در نشست امروز فراکسیون انقلاب اسلامی

7 خرداد 1399 ساعت 18:20

عضو هیات اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: گزینه‌های ریاست مجلس در نشست امروز فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی سخنرانی می کنند، در نهایت برای انتخاب رئیس به اعضای هیات رئیسه رای گیری خواهد شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارگفت: در جلسه هیأت اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس تصمیم بر این شد تا گزینه‌های ریاست مجلس در نشست امروز عصر فراکسیون مطالب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کنند.
وی افزود: بر اساس تصمیم متخذه گزینه‌های ریاست مجلس (مصطفی آقا میرسلیم، محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاجی بابایی) هر کدام به مدت 20 دقیقه فرصت دارند تا مطالب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کنند.
عضو هیات اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این جلسه بنا بر این شد تا فردی به عنوان گزینه ریاست مجلس توسط فراکسیون انتخاب شود که اکثریت قاطع آراء را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست آورد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: علاوه بر ریاست، 7 نفر از نمایندگان برای نایب رئیسی در فراکسیون داوطلب شدند که در مورد گزینه‌های نواب رئیس و دبیری هیأت رئیسه اکثریت نسبی یعنی نصف بعلاوه یک ملاک رأی آوری در فراکسیون است.
وی افزود: برای جلوگیری از هر گونه ابهام و به منظور شفافیت کامل 7 نفر از نمایندگان به طور منتخب (نمایندگانی که عضو هیأت اجرایی نباشند) بر روند شمارش آراء در فراکسیون نظارت خواهند داشت.
عضو هیات اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در پایان گفت: ‌نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای رأی‌گیری برای رئیس هیأت رئیسه مجلس ساعت 16 امروز آغاز می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 425032

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425032/سخنرانی-گزینه-های-ریاست-مجلس-نشست-امروز-فراکسیون-انقلاب-اسلامی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com