تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۰۲۵
منتخب مردم شرق مازندران مازندران در مجلس یازدهم گفت: رئیس مجلس برابر قانون اساسی رئیس قوه است و هرچه از پشتوانه بالایی برخوردار باشد و در جایگاه مردمی‌تری باشد در صحنه‌های چانه‌زنی عرصه بین‌الملل و داخلی بسیار مهم خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازغلام‌رضا شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری در پاسخ به سؤالی مبنی بر معیارهای انتخاب رئیس مجلس و هیات رئیسه، اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر روحیه جهادی، مدیریت انقلابی، روحیه تحولی، دلسوزی به حال محرومان و مستضعفان و کارآمدی به اعتقادم همه اینها باید از ویژگی‌های نمایندگان باشد که رئیس مجلس و هیأت رئیسه در این زمینه سرآمد باید باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه درگیر بحران و در وضعیت جنگ اقتصادی با دشمنان به‌سر می‌بریم در این دوران دارا بودن روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری برای مواجه با این بحران‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود.
منتخب مردم شرق مازندران در مجلس یازدهم در پاسخ به این سؤال که چرا اهمیت دارد که رئیس مجلس با رای بالا انتخاب شود، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس برابر قانون اساسی رئیس قوه است و هر چه از پشتوانه بالایی برخوردار باشد و در جایگاه مردمی‌تری باشد در صحنه‌های چانه‌زنی عرصه بین‌الملل و داخلی بسیار مهم خواهد بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما