تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۹۹۲
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران، از برخی پروژه‌های مهم شهری از جمله پروژه‌های زیرگذر کوی نصر، زیرگذر خیابان استاد معین و پل عابر کابلی بازدید و بر ضرورت رعایت بیش از پیش معیارهای فنی و مهندسی برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان تاکید کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سید مناف هاشمی، در این بازدید میدانی که با همراهی وحید سرلک، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک انجام شد، با رصد بخش‌های مختلف پروژه زیرگذر کوی نصر، ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم را برای آسان‌سازی حمل‌ونقل و ارائه خدمات مطلوب به مردم یادآور شد.
هاشمی همچنین به منظور امکان‌سنجی احداث یک ایستگاه مترو در ادامه خط 3، مجاورت بیمارستان در دست ساخت «حکیم»، در منطقه18حاضر شد و از نحوه توسعه و اجرای این خط و مجتمع‌های ایستگاهی آن دیدن کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه به منطقه ۹ رفت و از پروژه تونل زیرگذر استادمعین – آزادی نیز بازدید و بر رعایت تمامی معیارهای فنی و مهندسی در ساخت پروژه‌ها بویژه ارتقای سطح ایمنی، روان‌سازی ترافیک، کاهش میزان آلودگی هوا و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و عابران پیاده تاکید و دستورات لازم را درخصوص وضعیت تردد خودروها در این زیرگذر صادر کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰