کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فلیک: باید راضی باشم

7 خرداد 1399 ساعت 11:00

سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر بوروسیا دورتموند به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.



به گزارش بلاغ، به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ با پیروزی ارزشمندی که برابر بوروسیا دورتموند به دست آورد یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شد.
شاگردان هانس فلیک در این دیدار خارج از خانه توانستند که با یک گل به پیروزی دست پیدا کنند تا اختلاف خود را با دورتموند تیم دوم جدول رده بندی به ۷ امتیاز افزایش دهند این درحالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ بازی دیگر باقی مانده است.
هانس فلیک بعد از بازی گفت: گام بزرگی را برای کسب عنوان قهرمانی برداشتیم. با همدلی زیادی که از خود نشان دادیم به پیروزی دست پیدا کردیم. برای نشان دادن قدرت و شایستگی خود به پیروزی نیاز داشتیم و خوشبختانه به آن هم دست پیدا کردیم.
او ادامه داد: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. طبیعی است که از عملکرد بازیکنان راضی باشم. وضعیت تیم خوب است و اختلاف خود را با تیم دوم بیشتر کردیم. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.
بایرن مونیخ با هدایت فلیک ۱۸ بازی در بوندسلیگا انجام داده است که ۱۵ بار به پیروزی رسیده است و تنها گواردیولا در تاریخ باشگاه بایرن توانسته که این شروع خوب را داشته باشد و اکنون فلیک می تواند حتی رکورد خوب این مربی اسپانیایی را هم پشت سر گذارد.
 


کد مطلب: 424963

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424963/فلیک-باید-راضی-باشم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com