تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۲۴۹۴۸
سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: بازیکنان فوتبال ساحلی بدون کفش در ماسه بازی‌های خود را انجام می‌دهند و این موضوع باعث شده که باشگاه‌ها نگرانی بیشتری در رابطه با سلامتی بازیکنان داشته باشند.
۰
plusresetminus
نگرانی باشگاه‌های فوتبال ساحلی بابت برگزاری مسابقات و شیوع کرونا
به گزارش بلاغ؛ اکبر فرید در گفت وگویی در خصوص تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا از بهمن سال گذشته باشگاه پارس جنوبی تمام  فعالیت‌های خود را به دلیل شیوع این ویروس تعطیل کرد با توجه به همین موضوع تمرینات تیم فوتبال ساحلی باشگاه هم تعطیل شد و بازیکنان تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می دادند.
وی افزود: همانطور که اطلاع دارید هر ساله که لیگ برتر فوتبال ساحلی از ابتدای فروردین شروع می شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار شد که لیگ برتر از ۳۱ فروردین آغاز شود.
سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: سازمان لیگ تصمیم  به برگزاری لیگ برتر فوتبال و لیگ دسته اول گرفته و حتی زمان شروع هم مشخص کرده است اما برعکس سازمان لیگ به صورت شفاهی و تلفنی به باشگاه‌های فوتبال ساحلی اعلام کردند که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و تست کرونا شما هم آماده باشید برای شروع لیگ اما زمانی برای شروع لیگ مشخص نکردند. اما قرار است که زمان و نحوه برگزاری تغییر کند و تا مهرماه لیگ به اتمام برسد به این دلیل که در مهرماه در جام باشگاه‌های جهان در ترکیه برگزار می‌شود.
فرید در ادامه گفت: همانطور که اطلاع دارید بازیکنان فوتبال ساحلی به صورت نیمه برهنه و بدون کفش در ماسه بازی‌های خود را در ۳ تایم ۱۲ دقیقه ای برگزار می‌کنند  و همین موضوعات  باعث شده که باشگاه‌ها نگرانی بیشتری در رابطه با سلامتی بازیکنان داشته باشند  برای باشگاه پارس جنوبی سلامتی بازیکنان و کادر فنی از همه چیز مهمتر است.
وی گفت: مشکل دومی که وجود دارد هر باشگاه باید حدود ۷ میلیون تومان برای تست کرونا هزینه کنند و این مبلغ در کنار هزینه‌های آزمایشات دیگر برای باشگاه‌های فوتبال ساحلی سخت است و اکثر باشگاه‌ها از نظر اقتصادی مشکل دارند
وی افزود: با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد تصمیم گیرنده سازمان لیگ است و هر تصمیمی که این سازمان بگیرد و در صورتی که به سلامتی بازیکنان و کادر فنی آسیبی وارد نشود ما با آن مشکلی نداریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰