کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا المنتور بهترین افزونه صفحه ساز ورد پرس است؟

6 خرداد 1399 ساعت 15:50

افزونه المنتور پرو در واقع یک افزونه صفحه ساز برای سایت‌های وردپرسی به شمار می‌رود که این توانایی و قابلیت را در اختیار افراد قرار داده تا بدون برنامه‌نویسی و بدون ایجاد یک خط کد اقدام به تولید صفحه، فوتر، هدر، نوشته‌های تکی و یا صفحه ۴۰۴ نمایید.



به گزارش بلاغ، بنابراعلام لرن دی ال، مدیر وب‌سایت این توانایی را دارد که با بهره گرفتن از این افزونه به‌ راحتی بخش‌های متفاوت وب‌سایت را طراحی و یا تغییر دهد.
اگر قصدتان این است که یک وب‌سایت وردپرسی راه اندازی نمایید پس قبل از هر چیزی بایستی مراحل آموزش کار با افزونه المنتور پرو که در برخی موارد به افزونه المنتور ورد پرس و یا افزونه المنتور فارسی هم معروف است را فرا بگیرید تا به‌سادگی بتوانید هر قسمتی از وب‌سایت‌تان را بدون نیاز به یک برنامه‌نویس و حتی نوشتن یک خط کد تغییر و یا ایجاد نمایید.
ویژگی‌های مهم افزونه المنتور پرو
افزونه المنتور فارسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد اما در این بخش به مهم‌ترین آنها اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت:
· قابلیت ایجاد و طراحی انواع متفاوتی از صفحات در ورد پرس به‌صورت حرفه‌ای
· قابلیت طراحی یک صفحه به‌صورت زنده
· قابلیت ایجاد انواع صفحاتی که ریسپانسیو یا واکنش گرا هستند
· افزونه المنتور پرواز چندین قالب آماده حرفه‌ای بهره می‌برد
· افزونه المنتور ورد پرس با ووکامرس سازگاری کامل دارد
· این افزونه از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند
· آیتم‌های متفاوتی در این افزونه وجود دارد که می‌توانید در طراحی صفحات از آنها استفاده نمایید
· تهیه نسخه پشتیبان از ویرایش‌های قبلی
· قابلیت ایجاد صفحاتی مانند صفحه در دست‌ساخت
قالب‌های اختصاصی در افزونه المنتور پرو
با در اختیار داشتن نسخه پیشرفته افزونه المنتور پرو به‌سادگی می‌تواند قالب‌های اختصاصی آن‌هم برای بخش‌های متفاوت وب‌سایت خودتان ایجاد و آن را جایگزین قالب‌های پیش‌فرض قبلی نمایید.
به‌طور مثال شما می‌توانید یک تمپلیت کاملاً سفارشی برای یک صفحه از محصول خودتان بسازید، صفحه دسته‌بندی‌های سایت‌تان را به‌صورت دلخواه ایجاد کنید و یا اینکه فوتر و هدر کاملاً اختصاصی برای خودتان طراحی کنید.
با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی که در افزونه المنتور پرو وجود دارد می‌توانید صفحات پیش‌فرضی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم را با طرح‌های دلخواه خودتان جایگزین نمایید:
· هدر سایت
· فوتر سایت
· صفحه آرشیو وب‌سایت (محصولات، نمونه کارها، نوشته‌ها و غیره)
· صفحات تکی (محصولات، نمونه کارها، نوشته‌ها و غیره)

ویرایش ویجت ها با افزونه المنتور ورد پرس
با استفاده از افزونه المنتور پرو به‌راحتی می‌توانید ویجت‌های موجود در صفحه ساز را به‌صورت مستقیم ویرایش نمایید و ویجت‌هایی کاملاً دلخواه ایجاد کنید.
نگاهی اجمالی بر بخش‌های متفاوت افزونه المنتور پرو
اما قبل از اینکه این افزونه را نصب نمایید و به سراغ آموزش کار با این افزونه بروید می‌بایست با بخش‌های متفاوت و متنوع این افزونه صفحه ساز آشنا شوید. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
· پنل ابزارک ها Widget Panel
· منطقه ویرایش Editing Area
· افزودن بخش جدید Add New Section
· افزودن قالب جدید Add a Template
· پنل ابزارک ها Widget Panel
به وجود آوردن یک صفحه جدید در افزونه المنتور پرو
برای اینکه بتوانید یک صفحه جدید در افزونه المنتور فارسی ایجاد کنید در سمت راست‌بالای داشبورد این افزونه روی برگه‌ها- > افزودن جدید کلیک نمایید و سپس برای اینکه بتوانید به افزونه المنتور وارد شوید باید روی ویرایش با المنتور یا به‌اصطلاح Edit with Elementor کلیک کنید.
نسخه پیشرفته افزونه المنتور پرو
چند مدتی هم هست که افزونه المنتور پرو (Elementor Pro) نسخه پیشرفته و رایگان عرضه‌شده که علاوه بر اینکه تعداد خیلی زیادی ویجت مانند نمایش نمونه کار، نظرات مشتریان، اسلایدر، پست و غیره دارد این امکان را در اختیار افراد قرار داده تا اقدام به ساخت هدر و همچنین فوترهای دلخواه برای وب‌سایت خود نمایند و در کل می‌توان از این افزونه برای سفارشی‌سازی کردن وب‌سایت استفاده کرد.
در کل با استفاده از نسخه پیشرفته المنتور ورد پرس دیگر هیچ محدودیتی در طراحی وب‌سایت نخواهید داشت و می‌توانید با این افزونه تمام نیازهای خودتان را در طراحی وب‌سایت برطرف کنید.
شما می‌توانید نسخه بومی‌سازی شده افزونه المنتور را از سایت لرن دی ال دریافت کنید.
 


کد مطلب: 424871

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424871/چرا-المنتور-بهترین-افزونه-صفحه-ساز-ورد-پرس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com