تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۴۸۵۴
سفر به جزیره زیبای کیش قطعآ می‌تواند یکی از بهترین سفرهای زندگی شما باشد اگر برنامه کیش گردی مناسبی داشته باشید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابراعلام شانتیک کیش، در جزیره کیش می‌توانید بیشتر از هر مقصد توریستی تفریحات متنوع ببینید و استفاده کنید و لذتش را ببرید! جزیره کیش به دلیل داشتن مزایای زیادش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشور می‌باشد. حتی توریست‌هایی از کشورهای خارجی و همسایه نیز تعطیلات خود را در این جزیره می‌گذرانند.
گشت دور جزیره کیش
شاید خیلی از شما توریست‌ها در سفرهای خود به شهرهای مختلف از مکان‌های دیدنی و قدیمی شهرهای مقصد دیدن می‌کنید و شاید برایتان جالب باشد که بدانید جزیره کیش با اینکه در چند سال اخیر به این رونق اقتصادی دست‌ یافته است، اما دارای پیشینه قدیمی و دوری می‌باشد.
دارای مکان‌های دیدنی قدیمی و بسیار زیبا و تامل برانگیز می‌باشد که می‌توانید با گشت دور جزیره در یک روز از تمامی اینجاهای دیدنی در کیش دیدن کنید.

مکان‌های دیدنی در کیش شامل آب‌انبار کیش، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، کلبه هور، درخت سبز، روستای دوهزارساله ننه باغم و ... می‌باشد.
بازدید از این مکان‌ها بی‌شک می‌تواند اطلاعات جالبی برای شما داشته باشد. اطلاعاتی که نمی‌توانید در اینترنت و با جستجو کردن بیابید.
جزیره کیش با داشتن بناهای چند هزارساله خود حتی در سازمان میراث باستانی نیز ثبت‌ شده است و یکی از پر توریست ترین مقاصد در کشور می‌باشد. برای بازدید از همه مکان‌های دیدنی نمی‌توانید به‌صورت شخصی بروید.
ممکن است برخی از مکان‌ها از قلم بیفتد و بعد دیگر فرصتی برای بازدید نباشد. از طرفی با یک برنامه‌ریزی صحیح که از سمت تور گشت دور جزیره انجام می‌شود، می‌توانید در ساعات مشخص در مکان‌های درستی باشید، مثلا هنگام غروب آفتاب در کشتی یونانی باشید و ...
رستوران‌های کیش
رستوران‌های مختلفی در جزیره کیش وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. رستوران‌های موزیک زنده، رستوران‌های ساحلی، رستوران‌های لاکچری، رستوران به سبک اروپایی، فودکورت با ویو عالی روبه‌دریا و رو به خیابان‌های جزیره و... هرکدام از این رستوران‌ها دارای انواع غذاهای مختلفی هستند.
غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی، غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای فست فود و ... باید ببینید که از کدام‌ یک از این انواع غذاها بیشتر لذت می‌برید.
تفریحات دریایی کیش
برای اینکه بتوانید تفریحات دریایی مختلفی همچون پاراسل، شاتل و بنانا و جت اسکی، فلای بورد و ... را تجربه کنید باید به کلوپ تفریحات دریایی بروید. این کلوپ ها در ساحل‌های مختلفی وجود دارند و از نظر امکانات مختلف با هم تفاوت‌هایی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفریحات کیش و دریافت برنامه کیش گردی خودتان به سایت kishgardi.com مراجعه کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴