کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدابیر جدید رژیم صهیونیستی در گذرگاه‌های کرانه باختری و نوار غزه

6 خرداد 1399 ساعت 13:20

رژیم صهیونیستی از اتخاذ اقدامات و تدابیر جدید در خصوص گذرگاه‌های کرانه باختری و نوار غزه طی روزهای آتی و اوایل هفته آینده خبر داد.



به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری معا، طی امروز، سه شنبه و چهارشنبه امکان ورود کارگران فلسطینی به اراضی اشغالی تنها برای کار در زمین‌های کشاورزی از تمامی گذرگاه‌هایی که اجازه عبور کارگران را می‌دهند وجود خواهد داشت و تنها گذرگاه‌های مودیعین و قلقیلیه بسته خواهند بود.
در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز که مصادف با عید یهودیان است این گذرگاه‌ها بسته خواهند بود و گذرگاه‌های قلندیا، الزیتون و گذرگاه ۳۰۰ تنها برای موارد استثنایی باز خواهند بود و کارگران می‌توانند برای کار در شهرک‌ها از گذرگاه‌های برطعه، النبی الیاس و نعلین وارد شوند.
در ارتباط با گذرگاه‌های البضائع هم فعالیت این گذرگاه‌ها روزهای سه شنبه و چهارشنبه طبق روال بوده و روز پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳:۳۰ باز و روز جمعه نیز بسته خواهند بود.
همچنین از روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود حمل و نقل برای انتقال کارگران به اراضی اشغالی برای کار در همه بخش‌ها از سر گرفته شود.
در خصوص گذرگاه‌های نوار غزه نیز درباره گذرگاه بیت حانون تغییری ایجاد نخواهد شد و تنها در صورت وجود موارد انسانی باز می‌شود و گذرگاه کرم ابوسالم هم طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه طبق روال باز خواهد بود و روز پنج‌شنبه نیز بین ساعات شش صبح تا ۱۲ عصر فعالیت خواهد داشت.
 


کد مطلب: 424851

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424851/تدابیر-جدید-رژیم-صهیونیستی-گذرگاه-های-کرانه-باختری-نوار-غزه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com