تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۲۴۸۲۰
نماینده ولی‌فقیه در مازندران مازندران گفت: تحریم آمریکا یک اقدامی تکراری و بی‌اثر است و رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد و این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل به‌خوبی عمل کرده است.
۰
plusresetminus
تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است/موفقیت نیروی انتظامی در برخورد با عوامل و مزدوران آمریکایی
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا اظهار کرد: این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.
 
وی به اقتدار پلیس فتا نیروی انتظامی در برخورد با جرائم سایبری و فضای مجازی تأکید و عنوان کرد: تحریم آمریکا یک اقدامی تکراری و بی‌اثر است و رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد و این تحریم‌ها، فرصت‌های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه تحریم نهاد نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد اظهار کرد: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به‌ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی باهدف کاهش امنیت، نهادهای انقلابی و نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه‌تنها منجر به کاهش امنیت نشد بلکه مورد انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

وی با بیان اینکه پلیس همواره از انتظارات به‌حق مردم دفاع کرده، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.

محمدی لائینی دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.

وی امنیت را یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این دستاورد مهم با تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی حاصل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴