تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۲۴۷۷۷
رئیس‌ خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران از تغییرات مدیریتی زیاد در مجموعه «ایدرو» گلایه کرد.
۰
plusresetminus
رئیس‌ خانه صنعت جوانان: ۷۰ تغییر مدیریتی در «ایدرو» ظرف یک سال!
به گزارش بلاغ، سیدعلی صدری با بیان اینکه متأسفانه با وجود تمام صحبت‌ها به بخش تولید در شرایط کرونا تولیدکننده شاهد کمکی نبوده است، بیان کرد: کمک به تولید با بیان سیاست‌های مقطعی ممکن نیست باید با همفکری بخش خصوصی یک تصمیم جامع و قابل اجرا گرفت با وعده کاری از پیش نخواهیم برد.

صدری با انتقاد از اینکه در طول سال‌های اخیر کمک مناسبی به بخش تولید نشده است، یادآور شد: در طول وزارت آقای رحمانی حدود 150 نامه از طرف خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران برای رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان ارائه کردیم اما متأسفانه به هیچ نتیجه‌ای دست پیدا نکرده‌ایم.

وی با‌ اشاره به تأکیدات رهبری در به‌کارگیری نیروی جوان و متخصص در بخش‌های مختلف کشور برای حل مشکلات پیش روی اقتصاد کشور، اظهار داشت: خوشبختانه سرپرست جدید وزارت صنعت هم این موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده است اما باید توجه کرد که فقط نباید به نیروی جوان متمرکز و از تخصص‌ها غافل شد چراکه نیروی غیرمتخصص بسیار آسیب‌زا است.

 این مسئول با بیان اینکه باید در تغییرات مدیریت از همفکری بخش خصوصی هم استفاده کرد، عنوان کرد: متأسفانه بنده یکی از بخش‌های زیرمجموعه وزارت صنعت را بررسی می‌کردم نتایج نشان داد در طول یک سال در ایدرو حدود 70 انتصاب انجام شده جالب اینجاست این ارقام فقط انتصاباتی هستند که در روزنامه رسمی عنوان شده و احتمالا تغییرات در این بخش بیش از این ارقام است. به اعتقاد ما این شکل از انتصابات نشانه‌ای از کمک به بخش صنعت و معدن ندارد و دیدگاه توسعه‌ای به حساب نمی‌آید.

صدری با اعلام اینکه باید مسئولان پاسخگوی این حجم از تغییرات در این سازمان باشند، افزود: باید مراجع قانونی به این موضوع ورود پیدا کنند چراکه افراد غیرمتخصص ضررهای جبران‌نشدنی به سرمایه ملی وارد کردند و باید با آنها برخورد لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: فاز 14 پارس جنوبی که به نوعی بزرگ‌ترین پروژه گازی فعلی کشور است و با حجمی حدود پنج و نیم میلیارد دلار به‌وسیله ایدرو و کنسرسیومی در حال انجام است. فقط طی یک‌سال گذشته شش فرد مختلف در مدیریت شرکت مجری فاز 14 و مدیریت کنسرسیوم زیر مجموعه ایدرو رفت و آمد کرده‌اند و جالب اینکه در حاضر هم شرکت مجری فاز 14 تابعه ایدرو مدیر ندارد.

رئیس‌ خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با ‌اشاره به اینکه اوضاع این روزهای بازار خودرو هم گواه اعمال سیاست‌های نادرست است، افزود: امیدواریم امسال با به‌کارگیری نیروی جوان و متخصص در بدنه اقتصاد کشور بتوانیم مشکلات تولید را حل و تا حجم زیادی حامی تولیدکننده باشیم و نگران تحریم‌های داخلی در کشور نباشند.
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴