تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۲۴۷۶۸
نماینده مجلس زاهدان در مجلس دهم گفت: لاریجانی در حوزه قانونگذاری و نظارت به مناطق محروم توجهی ویژه داشت و آمایش سرزمین را به طور عمیق و علمی دنبال می‌کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، علیم یارمحمدی در گفت‌وگو ، با اشاره به عملکرد علی لاریجانی در مدیریت مجلس و نقش وی در نظام قانونگذاری و نظارتی کشور، گفت: به نظر من دکتر لاریجانی یک سیاستمدار ملی و مدیر مسلط در حوزه مجلس بود و قطعا یکی از پایه‌های اصلی نظام سیاسی کشور است که کارنامه ۱۲ساله وی در مدیریت مجلس تأییدکننده ظرفیت ملی و فراجناحی اوست. او جزو مسئولان برجسته کشور محسوب می‌شود که نظام باید از ظرفیت ایشان برای توسعه کشور به درستی استفاده کند.
نماینده مردم زاهدان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر لاریجانی از آغاز انقلاب اسلامی، از نیروها و مدیرانی بود که توانست کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد و شیوه مدیریت توام با سعه صدر، تعادل و تعامل وی در جایگاه ریاست مجلس نیز یکی از نقاط قوت او محسوب می‌شود.
وی نقش لاریجانی در حوزه قانونگذاری را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: لاریجانی در جایگاه ریاست مجلس فردی مسلط به قوانین و مقررات کشور بود و با توجه به این تسلط و رصد مداوم شرایط کشور، برای تقویت جایگاه تقنین و نظارت در مجلس تلاش می‌کرد.
یارمحمدی ادامه داد: دکتر لاریجانی جزو نیروها و مدیران پرکار، مدیر و مدبر کشور محسوب می‌شود و همواره ایشان در تلاش بودند که جایگاه مجلس چه در حوزه تقنینی و چه در حوزه نظارتی ارتقا یابد و همگان به این موفقیت ایشان اذعان دارند.
این نماینده مجلس دهم در پایان اظهار کرد: قطعا دکتر لاریجانی از مدیران برجسته کشور محسوب می‌شود که نظام باید از ظرفیت ایشان برای توسعه کشور به درستی استفاده کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰