با حضور مردم و جمعی از علماء و ائمه جمعه؛

پیکر امام جمعه موقت قائم‌شهر تشییع شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۲۴۷۶۲
پیکر عالم فقید حجت الاسلام دارایی خطیب موقت نماز جمعه و رئیس حوزه علمیه محمدیه قائم شهر امروز تشییع و خاکسپاری شد.
۰
plusresetminus
پیکر امام جمعه موقت قائم‌شهر تشییع شد
به گزارش بلاغ، مردم ولائی و قدرشناس قائم شهر امروز پیکر روحانی وارسته مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ فیض الله دارایی خطیب موقت نماز جمعه و موسس و رئیس مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر را باشکوه خاصی تشییع کردند.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از علماء، ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و آحاد مردم حضور داشتند پیکر مرحوم حجت الاسلام دارایی از مسجد امام حسین (ع) قائم شهر بر فراز دستان مردم حق شناس استان تشیع شد.

پیکر این عالم فقید پس از اقامه نماز، به امامزاده سید نظام الدین قائم شهر منتقل و در آستان مقدس این امامزاده به خاک سپرده شد.


پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت رحلت امام جمعه موقت قائم شهر

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی رحلت عالم جلیل القدر حضرت آيت الله حاج شيخ فيضل الله دارايي امام جمعه موقت شهرستان قائم شهر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است: ارتحال عالم فقید و جلیل القدر حضرت آيت الله حاج شيخ فيضل الله دارايي مسئول حوزه علميه محمديه ، امام جمعه موقت شهرستان قائم شهر و  رئيس اسبق سازمان تبليغات اسلامي این شهرستان در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مایه تالم و تاثر خاطر گردید.

ساده زیستی این عالم ربانی با داشتن مسئولیت های سازمانی بیانگر تقوا و پارسایی آن عالم مجاهد است.

این عالم خدمتگزار صادق و ولایتمدار که معتمد و امین مردم بوده و در سالیان عمر پربرکت خود خدمات ارزنده ای در مسیر نشرتعالیم دینی به ویژه گسترش و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی نموده که منشأ آن آثار و برکات فراوان، تربیت و پرورش طلاب در مسیر ترقی جامعه اسلامی می باشد و ثمرات آن ماندگار و در آخرت، ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ،حوزه های علمیه، سلسله جلیله روحانیت استان و همه ارادتمندان به ویژه به خانواده این مرحوم و فرزندان بیت معظم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باریتعالی علو درجات برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز رحلت حجت الاسلام حاج شیخ فضل الله دارایی رئیس حوزه علمیه محمدیه قائمشهر را تسلیت گفت.

حجت الاسلام ناصر شکریان با صدور پیامی درگذشت ارتحال عالم ربانی و ولایتمدار، خدمتگزار صادق، زاهد پارسا، استاد اخلاق؛ معتمد و امین مردم حاج شیخ فضل الله دارایی مسئول حوزه علمیه محمدیه و رئیس اسبق تبلیغات اسلامی قائمشهر را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات مسئلت کرد.

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام حاج شیخ فیض الله دارایی پس از عمری مجاهدت و خدمات علمی و فقهی، سرانجام عصر شنبه سوم خرداد در سن 89 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲