تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۲۴۷۵۲
وزیر راه و شهرسازی گفت: با برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر، اولین هواپیمای ایرباس در این فرودگاه بر زمین نشست و این اقدام ماندگار زمینه ساز توسعه در این منطقه خواهد شد.
۰
plusresetminus
نشستن اولین هواپیمای ایرباس در فرودگاه رامسر/تمام ایرلاین‌ها به فرودگاه رامسر مجوز پرواز دارند
به گزارش بلاغ، محمد اسلامی، در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با بیان این که رامسر یکی از قطب های گردشگری کشور می باشد که می تواند نقش تاثیرگذاری در  رونق و شکوفایی غرب مازندران ایفا کند، افزود: فرودگاه رامسر در این منطقه و فرآیند توسعه نقش محوری داشته و سال ها بدلیل موانع پروازی این نقش معطل مانده بود.

اسلامی تصریح کرد: با برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر و برقراری شرایط ایمنی، مردم توانستند از این باند جدید استفاده کنند و اولین هواپیمای ایرباس در این فرودگاه بر زمین نشست و موجبات توسعه حمل و نقل عمومی، گردشگری و افزایش توریسم در این منطقه فراهم شده است.

وی افزود: پیش از این فقط دو ایرلاین و هواپیماهای محدود می‌توانستند وارد این فرودگاه شوند لیکن با بهره برداری از این باند جدید، همه ایرلاین ها و هواپیماها می توانند به فرودگاه رامسر رفت و آمد داشته باشند و یک اقدام ماندگار است که زمینه دسترسی و سفر مردم ما به اقصی نقاط کشور و با بین المللی شدن آن در آینده به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان فراهم شده است.   


تجهیز امکانات ملی در فرودگاه رامسر

استاندار مازندران نیز خاطرنشان کرد: توسعه زیر ساخت ها و ساختارها موجب رونق و پیشرفت در سایر بخش ها بویژه گردشگری و  اقتصادی می گردد.

احمد حسین زادگان افزود: مازندران خدمات ملی را با امکانات محلی ارائه می دهد ولی در پروژه توسعه فرودگاه رامسر امکانات ملی تجهیز شده است که این مهم مرهون‌ توجه دولت و پیگیری ها و حمایت های وزیر راه و شهرسازی می باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: در حوزه محورهای مواصلاتی در استان  اتفاقات خوبی صورت گرفته است و به نوعی ۶۰ درصد از پروژه های راه و شهرسازی مازندران در این دوره  محقق شده است.

حسین زادگان اظهار کرد: پروژه محور تنکابن _ الموت قزوین نیاز به بیش از ۲  هزار میلیارد تومان اعتبار  دارد که با پیگیری های صورت گرفته و رفع موانع و ورود بخش خصوصی در آینده شاهد افتتاح این پروژه مهم  می باشیم و پروژه ی کریدور شرق به غرب مازندران نیز به عنوان یک اولویت با حمایت های وزیر راه و شهرسازی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: روحیه مطالبه گری در مردم، موجب توسعه و پیشرفت استان می گردد لذا پرداختن به متن واقعی مطالبات موجب تحرک مدیران و دستگاه های اجرایی نیز می شود و تنها در سایه وحدت و همدلی می توان به اعتلا و شکوفایی مازندران امید داشت. 

گفتنی است، باند جدید فرودگاه رامسر با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، مسئولان استانی، حسینی، منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم و برخی مدیران به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴