تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۲۴۷۳۹
حمیدرضا افتخاری، مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش در پیامی درگذشت صدیقه کیانفر، هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، متن این پیام به شرح زیر است:
«انا لله و انا الیه راجعون
بی شک فقدان هنرمند بزرگی چون سرکار خانم صدیقه کیانفر که در تمام طول عمر هنری خود جشنواره و با عشق به مردم سرزمینش ایفای نقش کرده است برای جامعه هنری، به‌خصوص رادیو نمایش ضایعه‌ای دردناک و جبران‌ناپذیر است.
درگذشت بانو صدیقه کیانفر، هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون را به خانواده آن مرحوم و جامعه نمایش بخصوص هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تسلیت می‌گویم و از خدای متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»
صدیقه کیانفر، هنرمند عرصه‌ رادیو، تلویزیون و تئاتر صبح روز دوشنبه (پنجم خردادماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.
صدیقه کیانفر متولد ۲۰ بهمن‌ماه سال ۱۳۱۱ در آبادان است که فعالیت حرفه‌ای خود در رادیو را از سال ۱۳۳۶ با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان آغاز کرد.
او در مجموعه‌های «بچه‌های کوچه دوستی»، «کیمیا»، «بی‌گناهان»، «آوای باران»، «میوه ممنوعه»، «همه بچه‌های من» و ... ایفای نقش کرده بود. همچنین ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی همچون «هامون»، «مستأجر»، «همسر»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «آن سوی آینه» و ... در کارنامه حرفه‌ای زنده‌یاد کیانفر دیده می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴