کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی "دراما" آنلاین

5 خرداد 1399 ساعت 15:15

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه هنر با پیگیری‌های پی در پی خود باعث شد استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی دراما آنلاین که شامل نمایش نامه و اجرا می‌باشد برای علاقمندان امکانپذیر شود.



به گزارش بلاغ، "دراما آنلاین"(Drama online) حاوی صدها نمایشنامه از نخستین کارهای یونانی تا به امروز است. علاوه بر این کارهای متنوعی در زمینه نمایشنامه نویسان، حرکات تئاتر، ژانرها ، دست اندرکاران و دوره‌ها و همچنین تک نگاری‌های علمی، آثار مرجع اصلی، محتوای فرهنگ و لغت، کتب عملی در زمینه بازیگری و کارگردانی صحنه‌ای وجود دارد و شامل بیش از ۵۰۰ عکس نمایش تئاتر از مجموعه موزه ویکتوریا و آلبرت است. شما می‌توانید لیست نمایشنامه‌ها، متن و انتقادات و کارهای هنری تئاتر را با استفاده از گزینه‌های اصلی پیمایش در بالا انتخاب و مشاهده کنید.
 پیرو پیگیری‌های کتابخانه‌ی مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه هنر، استفاده رایگان از منابع پایگاه اطلاعاتی Drama Online  که شامل نمایش‌نامه و اجرا است، در بازه زمانی ۹۹/۲/۳۱ الی ۹۹/۳/۱۰ (آخر ماه June)از طریق آدرس https://www.dramaonlinelibrary.com/ امکانپذیر است. همچنین کاربران می‌توانند در پایگاه مورد نظر حساب کاربری بسازند.   
لازم به ذکر است؛ استفاده خارج از دانشگاه از طریق VPN امکانپذیر است.
 


کد مطلب: 424728

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424728/استفاده-رایگان-منابع-پایگاه-اطلاعاتی-دراما-آنلاین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com