کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم

خودزنی در ورزش مازندران/ عادل برکنار شد!

5 خرداد 1399 ساعت 23:42

ورزش مازندران جایی نیست که اموراتش با تصمیماتی غیر منطقی و احساسی به پیش برود.


به گزارش بلاغ، آقای سلطانی فر ، آقای علی نژاد، دود کنار گذاشتن مدیران شایسته که از درون خانواده ورزش میباشند تنها به چشم ورزش کشور خواهد رفت.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران طی تصمیمی عجولانه و کاملا احساسی عادل عالیشان معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان ، که از مدیران باتجربه ، شایسته و پاکدست ورزش مازندران میباشد را برکنار کرد.

لازم به ذکر است حسین زادگان در مدت چند سال حضورش در راس ورزش استان تغییرات مکرری در معاونت های مختلف و روسای ادارات شهرستانها داشته است که چنین امری جدا از اینکه گویای تصمیمات احساسی در عزل و نصبها میباشد، هرگز برای ورزش استانی تاثیر گذار در ورزش کشور خوشایند نیست.

فراموش نکنیم، در تاریخ مدیریت ورزش مازندران نام مدیران شایسته و بادرایتی چون مرحوم حجت الله خطیب،بهروز منتقمی، سید هادی حسینی و دیگر مدیران موفق میدرخشد.عادل عالیشان از مدیران کاملا ورزشی ،شایسته و توانمند بود که برکناری او قطعا تاثیر منفی بر ورزش قهرمانی استان صاحب ورزش مازندران خواهد گذاشت.

برکناری مدیرانی چون عالیشان قطعا مورد قبول و پذیرش دلسوزان واقعی ورزش نیست، انتظار از شخص وزیر ورزش، مسعود سلطانی فر و علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان آن است، اجازه ندهند نیروهای کاردان و با کفایتی چون عالیشان که از سرمایه های مدیریتی ورزش میباشند قربانی تصمیمات احساسی بعضی مدیران ارشد ورزش استانها شوند، قطعا دود کنار گذاشتن اینگونه مدیران باکفایت که از بدنه ورزش و سرمایه های مدیریتی ورزش کشور میباشند به چشم ورزش ایران خواهد رفت.

شاید برکناری امثال عادل عالیشانها باعث ساکت شدن عده ایی از به اصطلاح منتقدان که تعدادشان انگشت شمار و منتقدی با اهداف تسویه حساب شخصی هستند شود، اما دلسوزان واقعی ورزش هرگز عزل و نصبهای اینچنینی را نه مطلوب ورزش کشور میدانند و نه با ارزشهای اخلاقی حاکم بر ورزش سازگار میدانند.درایت مدیریتی آن است که زمینه استفاده از امثال عالیشانها در مسئولیتهای مهمتر فراهم شود.
 
آنگاه درکنار این کار ارزشمند به جوانانی که در بدنه ورزش به فعالیت مشغولند و شایستگی ارتقاء مدیریتی دارند توجه گردد، همان کاری که سید هادی حسینی، چهره خوشنام ورزش مازندران در زمان مدیریتش در ورزش این استان انجام میداد، نه اینکه بدون توجه به جایگاه ارزشمند ورزش استانی تاثیر گذار در ورزش کشور ،یک مدیر کاربلد، باتجربه، شایسته، پاکدست، وفادار و دلسوز را برکنار کنیم و جوانی که هیچ سابقه مدیریتی قابل توجه در پرونده کاریش وجود ندارد را جایگزین او در قطب بزرگ ورزش ایران نمائیم،عزل و نصبهای اینگونه هرگز اقدامی مطلوب و مفید نیست،چون هیچ منطقی نمی پذیرد مدیرانی امثال عادل عالیشان که برای تا به اینجا رسیدنشان فراوان هزینه شده است و از سرمایه های مدیریتی ورزش کشور میباشند،در فرصت اندک باقی مانده به المپیک با تصمیمی کاملا احساسی برکنار شوند.
 
ورزش مازندران جایی نیست که اموراتش با تصمیماتی احساسی به پیش برود.انتظار از نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم، شخص وزیر ورزش و معاونت توسعه ورزش قهرمانی آن است تصمیمی منطقی برای مدیریت ورزش استان اتخاذ کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 424717

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424717/خودزنی-ورزش-مازندران-عادل-برکنار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com