کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله رئیس دومای دولتی روسیه به تلاش‌های آمریکا علیه روسیه و پوتین

5 خرداد 1399 ساعت 13:07

رئیس مجلس سفلای پارلمان روسیه موسوم به مجلس دومای دولتی گفت: آمریکا به دنبال دستاویز قرار دادن رسانه‌های تحت کنترلش، وبلاگ نویس‌ها و سیاستمداران مخالف به منظور تضعیف اعتماد روس‌ها به ولادیمیر پوتین است که سیاست‌هایش باعث پیشرفت این کشور به یک سطح جدید شده است.



به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری تاس، ویاچسلاو وولودین رئیس مجلس دومای دولتی روسیه در اظهاراتی عنوان کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کشور ما سبب شده که روسیه به عنوان یک کشور محترم و ایفای نقش کننده به یک سطح جدید ارتقا یابد. اگر وضعیت را با زمان دهه ۱۹۹۰ مقایسه کنیم کاملا روشن می‌شود که در تمامی حوزه‌های زندگی در روسیه رشدی چشمگیر اتفاق افتاده است.
وولودین در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما همچنان به قدرتمندسازی جایگاه‌هایمان ادامه می‌دهیم و به همین دلیل آنها (آمریکایی‌ها) دارند به امتیازات ما حمله می‌کنند. مزیت ما رئیس جمهوری کشورمان است. کسی که از حمایت شهروندان کشورش برخوردار است در عین حال آمریکا تلاش می‌کند این اعتماد شهروندان به پوتین را تضعیف کند.
این رئیس مجلس سفلای پارلمان روسیه گفت: این شیوه‌ها، شیوه‌های مورد استفاده آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و وزارت امور خارجه این کشور است.
او تاکید کرد: فکر نمی‌کنم با گفتن اینکه آنها دائما با برخی سیاستمداران مخالف و تعدادی از رسانه‌ها و وبلاگ نویس‌ها در همین راستا در ارتباطند راز بزرگی باشد.
وولودین خاطرنشان کرد: بعضی از این افراد احتمالا حتی نمی‌دانند که تنها آلت دستی هستند برای آنکه با هدف نابودسازی کشورشان مورد استفاده قرار بگیرند. ما حتی نه فقط باید این مساله را بفهمیم بلکه باید در برابر مداخله در امور داخلی کشورمان مقاومت کنیم.
وی افزود: آمریکا دارد اخبار دروغ را درباره وضعیت شیوع کرونا ویروس و همچنین رده بندی‌های مقام‌های روسیه اشاعه می‌دهد، چون در تلاش برای از بین بردن ثبات وضعیت در کشور ما با هدف حفظ جایگاه مسلط خودش در جهان است.
وولودین ادامه داد: وقتی ما درباره دموکراسی آمریکایی و دستاوردهای آمریکایی حرف می‌زنیم در می‌یابیم هر چند این کشور چیزهای زیادی به دست آورده اما این دستاوردها به قیمت سوءاستفاده از کشورهای دیگر تمام شده است. همه چیز در جهان تغییر می‌کند و هیچ چیز تا ابد پایدار نیست و در ضمن سهم این قضیه آمریکا می‌خواهد همچون قبل جایگاه مسلط خود را در جهان با تضعیف کشورهای دیگر حفظ کند.
وی افزود: آمریکا خیلی کارها را برای ساقط کردن اتحاد شوروی سابق انجام داد هر چند که این روند منجر به ارتکاب اشتباهاتی از سوی رهبران شوروی و از بین رفتن اعتماد شهروندان به آنها شد.
همچنین رئیس مجلس دومای دولتی روسیه عنوان کرد: امروز این کاملا روشن است که وضعیت در کشور ما متفاوت است. رئیس جمهوری کشور ما هم اکنون متکی به حمایت شهروندان بوده و برای روسیه کارهای زیادی انجام داده است و همواره تاثیرش را نشان می‌دهد. آمریکا می‌داند که او نقطه قوت روسیه است. بنابراین واشنگتن برای از بین بردن اعتبار رئیس جمهوری روسیه و نهادهای مهم قدرت در این کشور و سیاستمداران ارشد آن حملاتش را انجام می‌دهد تا اعتماد و آنها را ضعیف کند.
 


کد مطلب: 424711

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424711/حمله-رئیس-دومای-دولتی-روسیه-تلاش-های-آمریکا-علیه-پوتین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com