کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجموعه «بیداری» برای نوجوانان منتشر شد

5 خرداد 1399 ساعت 17:40

مجموعه رمان شش‌جلدی «بیداری» از مجموعه «رمان‌های راحت‌خوان» برای نوجوانان منتشر شد.



به گزارش بلاغ، این مجموعه نوشته کریستوفر گلدن با ترجمه امین بهره‌مند با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه در انتشارات پیدایش راهی بازار شده‌ است.
در معرفی مجموعه «رمان‌های راحت‌خوان» آمده است: اگر «آنیمه» (انیمیشن ژاپنی) و «مانگا» (کمیک ژاپنی) را دو رأس یک مثلث فرض کنیم، رأس سوم آن «رمان راحت‌خوان» است، این رمان‌ها می‌تواند هر ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد، ولی به هر حال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات بپردازد، بی‌آن‌که از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هر حال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد.
 در نوشته پشت جلد اولین کتاب از این مجموعه که در ۲۰۰ صفحه و با قیمت ۳۲ هزار تومان منتشر شده، آمده است :کارا هارپر و پدرش به ژاپن مهاجرت کرده‌اند تا پس از مرگ مادرش زندگی جدیدی را آغاز کنند. زندگی جدید کارا سخت است، به‌خصوص که همه شیاطین ژاپنی در تلاش هستند او را شکار کنند.
یکی از هم‌مدرسه‌ای‌های کارا کشته شده، ولی انگار برای کسی مهم نیست. این آرامش چندان طول نمی‌کشد. جسد دانش‌آموزان دیگری که بی‌رحمانه کشته شده‌اند، یکی پس از دیگری پیدا می‌شود.
در  نوشته پشت جلد دوم این مجموعه که در ۱۹۲ صفحه و با بهای ۳۰هزارتومان منتشر شده، عنوان شده است:  مرگ مرموز جیرو و هانا فضای مدرسه را متشنج کرده. ساکورا معتقد است که روح خواهرش برگشته تا انتقام قتل دردناکش را از قاتل و همدستانش بگیرد...
در نوشته پشت جلد سومین  کتاب از این مجموعه که در ۲۱۵ صفحه و با قیمت ۳۵ هزارتومان منتشر شده است، می‌خوانیم: گروه نمایش مدرسه قصد دارد یک نمایش سنتی ژاپنی اجرا کند، غافل از این‌که اهریمنی باستانی بیدار شده و در کمین اعضای باشگاه تئاتر است.  اعضای باشگاه یکی‌یکی ناپدید می‌شوند.
همچنین در پشت جلد چهارمین جلد از مجموعه «بیداری» که در ۱۴۳ صفحه و با قیمت ۲۳ هزارتومان عرضه شده، نوشته شده است: تعداد گمشده‌های باشگاه تئاتر هر روز بیشتر می‌شود. رابطه بین کارا و پدرش بدتر شده است. آیا کارا و دوستانش می‌توانند اهریمن باستانی را شکست بدهند و قرانیش را آزاد کنند؟
اما نوشته پشت جلد پنجم که در ۱۸۴ صفحه و با قیمت ۳۰هزار تومان منتشر شده است: بعد از دو ترم مبارزه با هیولاهای باستانی ژاپنی، به نظر می‌رسد کارا و ساکورا ترم آرامی را در پیش دارند، تا این‌که خیلی زود ورق بر می‌گردد و مردگان دوباره جان می‌گیرند...
در نوشته پشت جلد ششمین کتاب «بیداری» هم که در ۱۸۳ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است، می‌خوانیم: نفرین کیوکتسوکی دوباره فعال شده و هیولاها از همیشه قدرتمندتر شده‌اند، هیولایی که در هیچ یکی از افسانه‌های ژاپن راهی برای نابودی‌اش ذکر نشده، بانوی سفیدپوش، بیدار شده، زمستانی طولانی در پیش است...


 


کد مطلب: 424690

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424690/مجموعه-بیداری-نوجوانان-منتشر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com