تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۲۴۶۴۹
زمان ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه شاهد تا ۱۵ خرداد ماه جاری تمدید شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، دانشگاه شاهد براساس آئین‌نامه ششم بهمن پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره کارشناسی ارشد وزارت علوم از بین دانشجویان و دانش‌آموختگان ممتاز و مستعد دوره کارشناسی پیوسته این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها براساس شرایط اعلام شده این دانشگاه دانشجو می‌پذیرد که البته این پذیرش پس از بررسی مدارک علمی، پژوهشی، انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی در دوره روزانه کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ صورت می‌گیرد.
دانشجویان دوره روزانه و شبانه کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ورودی بهمن ۹۴(به شرط فارغ‌التحصیلی تا بهمن ۹۸) و ورودی‌های مهر و بهمن ۹۵(به شرط دانش‌آموختگی تا ۳۱ شهریور ۹۹) می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.
همچنین دانشجویان دوره کارشناسی که تا پایان نیمسال ششم تحصیلی سه چهارم از واحدهای درسی کل دوره را گذرانده و به لحاظ میانگین کل جزء ۱۵ درصد دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر طی هشت نیم‌سال دانش آموخته شوند، می‌توانند از جمله متقاضیان پذیرش بدون آزمون دانشگاه شاهد باشند. همچنین دانشجویانی که تا پایان نیم‌سال ششم تحصیلی سه چهارم واحدهای درسی کل را گذرانده و جزء ۱۰ درصد برتر بعدی، رتبه‌های بعد از ۱۵ درصد باشند نیز می‌توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.
براساس شرایط اعلام شده برای ثبت نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد متقاضیان ثبت‌نام در این دوره موظف هستند حداکثر سه رشته گرایش مورد علاقه در دوره کارشناسی ارشد را به ترتیب اولویت مشخص کنند و درخواست متقاضیان صرفا در اولویت‌هایی بررسی می‌شود که در فرم تقاضا و زمان ثبت نام اینترنتی انتخاب کرده باشند و عدم حضور در مراحل بررسی صلاحیت‌های عمومی که از سوی دانشگاه اعلام شود، به منزله انصراف متقاضی تلقی خواهد شد.
براساس اعلام دانشگاه شاهد، متقاضیان دوره‌های فوق  تا ۲۰ اردیبهشت ۹۹ می‌توانستند با مراجعه به سامانه استعداد درخشان دانشگاه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند که این مهلت تا ۱۳ خرداد ماه تمدید شد.
داشتن کارنامه تحصیلی دوره کارشناسی به تفکیک ترم‌های تحصیلی، تکمیل فرم ثبت‌نام بارگذاری شده در سایت دانشگاه، ارسال تصویر تمام صفحات شناسنامه و همچنین حداقل یک عدد توصیه‌نامه علمی رسمی از مقالات منتشر شده در مجلات علمی، پژوهشی، ثبت اختراع و ... از جمله مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما