تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۲۴۶۴۳
ستاره سابق بایرن مونیخ بر این باور است که شانس این تیم برای پیروزی در دیدار حساس برابر دورتموند بیشتر است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در حساس ترین و جذاب ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های بوندسلیگا سه شنبه به مصاف دورتموند خواهد رفت.
این دیدار به میزبانی دورتموند برگزار خواهد شد اما به خاطر ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و طبیعی است که این به سود بایرن خواهد بود.
باستین شواین اشتایگر کاپیتان سابق بایرن مونیخ بر این باور است که برگزاری این بازی پشت درهای بسته به سود بایرن است.
او گفت: بدون شک ورزشگاه پر از تماشاگر روی تیم مهمان تاثیر خواهد گذاشت و به همین خاطر براین باور هستم که نبود تماشاگر به سود بایرن مونیخ است و شانس این تیم را برای پیروزی افزایش می دهد.
اشتایگر ادامه داد: دورتموند اگر به دنبال قهرمانی است باید شایستگی خود را در این دیدار بزرگ نشان دهد. دورتموند نه تنها در آلمان بلکه در فوتبال اروپا هم تیمی شناخته شده و قابل احترام است. در این تیم بازیکنان با استعداد زیادی بازی می کنند اما نباید فراموش کرد که بایرن مونیخ تیمی پرستاره است و می‌تواند در هر دیداری به پیروزی برسد. به نظر من شانس بایرن برای پیروزی در این دیدار بیشتر از دورتموند است.
این دیدار درحالی برگزار می شود که بایرن مونیخ با 4 امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی جای دارد و دورتموند برای زنده نگه داشتن شانس خود برای قهرمانی به پیروزی در این دیدار نیاز دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲