تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۲۴۶۳۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در بعضی ساعات امروز (۵ خرداد ماه) در شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد، گفت: وزش باد در برخی نقاط باعث ایجاد گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، صادق ضیاییان در گفت‌وگو ، ضمن اشاره به اینکه امروز (۵ خرداد ماه) در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در سواحل دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: در ساعات بعد از ظهر در شمال اصفهان و قم رشد ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.
به گفته ضیاییان، سه‌شنبه (۶ خرداد ماه) و چهارشنبه (۷ خرداد ماه) در استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، فارس، دامنه‌های جنوبی البرز در سمنان، البرز و قزوین بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پنجشنبه (۸ خرداد ماه) علاوه‌ بر رگبارهای پراکنده در دامنه‌های شرقی زاگرس و استان مازندران، در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز بارش رخ می‌دهد، اظهار کرد: جمعه (۹ خرداد ماه) در دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب و شمال غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، زنجان و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ خرداد ماه) کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر به‌ همراه افزایش ابر با حداکثر دمای ۳۷ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و روز چهارشنبه (۷ خرداد ماه) کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعد از ظهر به همراه افزایش باد، با حداکثر ۳۶ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲