تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۲۴۶۳۳
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بلامانع شدن فعالیت صنوف پرخطر از فردا (سه شنبه) خبر داد و در عین حال تاکید کرد که عرضه قلیان همچنان ممنوع است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو ، با اشاره به دستور رییس جمهور برای بازگشایی تمامی صنوف بعد از تعطیلات عیدسعید فطر اظهار کرد: به دنبال دستور رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا به وزیر بهداشت درباره بازگشایی صنوف پرخطر و نیز مکاتبات و پیگیری‌های اتاق اصناف تهران از این ستاد، در نهایت مقرر شد تا کلیه صنوف بعد از تعطیلات عید سعید فطر، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.
وی با بیان اینکه این موضوع شامل تمام صنوف می‌شود و استثنایی در آن وجود ندارد، گفت: حتی صنوفی که از آنها به عنوان صنوف پرخطر نیز یاد می‌شود، با دستورالعمل جدید اجازه بازگشایی و فعالیت از روز سه‌شنبه هفته جاری را خواهند داشت. اما لازم است یکسری موارد را رعایت کنند.
 مرادی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی باید نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی خود نصب کنند. بدیهی است که فعالیت این واحدها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیرمجاز خواهد بود.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت تصریح کرد: از روز سه شنبه فعالیت رستوران ها، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا که از جمله صنوف پر خطر بوده‌اند، بلامانع است و البته باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را رعایت کنند. 
مرادی تاکید کرد: البته همچنان ممنوعیت عرضه قلیان پا برجا بوده و واحدهای صنفی اجازه عرضه قلیان را ندارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲