تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۶۲۰
نماینده شرکت ملی نفت در بورس گفت: عرضه گازوییل از سر گرفته شده و اواخر اردیبهشت اولین محموله گازوییل را عرضه کردیم و هفته‌های آتی نیز عرضه های بعدی را انجام خواهیم داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، امیرحسین تبیانیان در گفت‌وگو ، با بیان اینکه در سال جدید طبق روال سال گذشته عرضه نفت خام و سایر فراورده‌های نفتی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران است، اظهار کرد: محصولاتی که امسال برای عرضه در نظر گرفته شده، شامل نفت خام سبک و سنگین به علاوه میعانات گازی پارس جنوبی و فراورده‌های نفتی شامل گازوئیل و نفت کوره است.
وی با تاکید بر این‌که این محصولات طبق زمان‌بندی که در بورس انرژی انجام شده عرضه خواهد شد، تصریح کرد: تقریبا عرضه تمام این محصولات به طور مستمر در حال انجام است.
 نماینده شرکت ملی نفت در بورس با اشاره به استقبال صورت گرفته از عرضه فراورده‌های نفتی در بورس گفت: استقبال مطلوب بوده و مانند سایر محصولاتی که در بورس عرضه می‌شود، فراورده‌های نفتی نیز در حال عرضه است و معاملات آن انجام و آمار معاملات نیز در سایت بورس انرژی به طور دقیق اعلام می‌شود.
وی اظهار کرد: فراورده‌هایی که در اختیار ما قرار دارد، شامل میعانات گازی، گازوئیل و نفت کوره است که عرضه و معاملات آن در حال انجام است و طبق روال برنامه ریزی که به ما اعلام شده مسیر را ادامه می دهیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲