تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۲۴۶۰۴
بخشدار مرکزی آمل گفت: اکیپ های امدادی و کمکی بعد از طوفان با فعالیت‌های که انجام دادند، برق تمام مناطق وصل شد.
۰
plusresetminus
رفع مشکل قطعی برق روستاهای آمل بعد از طوفان
زینب سلطانی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه بیشتر خسارت طوفان در آمل مشکل قطعی برق بود، اظهار کرد: پاره شدن کابل برق بیشتر روستاههای بخش های مرکزی منجر به قطعی برق شد و بخاطر وجود پمپ ها، اگر برق قطع شود، آب نیز قطع خواهد شد و مشکل را دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه از ساعت ابتدایی اکیپ های کمکی به محل اعزام شدند، عنوان کرد: از ساعت سه صبح تا چهار بعدازظهر با فعالیت‌های که انجام شد، برق تمام مناطق وصل شد.

بخشدار مرکزی آمل از آسیب سقف بیش از 60 خانه خبر داد و تصریح کرد: منازل بالای 40 سال آسیب جدی دیدند،  سقف آنان کاملا از بین رفته است و برخی از دیوارخانه ها، و سقف خانه های نو ساخته را درگیر کرده است، با هلال احمر صحبت کردیم تا نایلون زده شود و مشکل تا حدودی برطرف شود، البته کارشناسان بنیاد مسکن از ساعات ابتدایی برای براورد هزینه کارشناس به منازل اسیب دیده حضور یافتند، تا برای دادن وام و تسهیلات اقدام کنند.

وی با تاکید اینکه گلخانه ها در طوفان شب گذشته بسیار آسیب دیدند، اظهار کرد: در روستای تجن جار، 20 گلخانه دچار  آسیب شدند.

سلطانی با اشاره به اینکه شدت باد شدید 94 کیلومتر بر ساعت باعث بروز این مشکل شد، گفت: در اکثر روستاها بطور میانگین خسارت داشتیم که عمدتا مشکل قطعی برق بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲