کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد شهید سوادکوه بیان کرد

آزادسازی خرمشهر نماد ایثار و مقاومت

4 خرداد 1399 ساعت 0:14

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه سالروز آزادسازی خرمشهر را نماد مقاومت و ایثار دانست.


به گزارش بلاغ، علیرضا شاکری در حاشیه دیدار با خانواده شهید رهنما گفت:خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران هستیم.

 
وی سالروز آزادسازی خرمشهر را نماد مقاومت و ایثار دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با شعار وحدت کلمه، ازجان گذشتگی و رشادت به پیروزی رسیـد و در طول دوران دفاع مقدس نیز همه اقشار مردم با همین" وحدت کلمه "برای دفاع از انقلاب، کشور و ناموس خود به جبهه‌ها شتافتند و با جان و دل از انقلاب دفاع کردند.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه افزود:هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگوگیری از این خانواده‌ها در راه مسیر معنوی زندگی است.
 
شاکری به ۴ شهید شهرستان سوادکوه در عملیات‌ آزادسازی خرمشهر اشاره و خاطرنشان کرد:شهیدان فتحعلی کاظمی از کارمزد، عبدالله رهنما از کنگلو، محمدرضا خلیلی از کلاریجان و یونس احمدی از آلاشت شهدای آزادی خرمشهر هستند، که والدین ۲ شهید گرانقدر در قید حیات هستند و برحسب وظیفه دیدار با خانواده شهدا را در اولویت قرار دادیم.
 
وی در پایان با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال دارد.


کد مطلب: 424489

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424489/آزادسازی-خرمشهر-نماد-ایثار-مقاومت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com