تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۲۴۴۷۵
جزیره کیش تفریحات بی‌شماری دارد که اگر بخواهیم همه آن‌ها را در یک مطلب بگنجانیم شما را ساعت‌ها پای سیستم یا گوشی به دست نگه می‌دارد. اما از هر تفریحی در جزیره کیش که بگذریم از جنگ‌های شبانه آن نمی‌توانیم بگذریم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام کیش گردی، یکی از بهترین ساعاتی که در جزیره می‌توانیم داشته باشیم در این شوها می‌باشد. شاید در برخی از شهرهای شلوغ و پر جمعیت نیز شاهد جُنگ‌هایی باشیم اما آنچه در کیش اهمیت دارد، اجرای هر شب برنامه‌ها می‌باشد و البته کیفیت بالای اجرا و سالن‌ها و هنرمندان خوبمان است.
لیست جنگ‌های شبانه جزیره کیش
شوهای شبانه مختلفی در جزیره برگزار می‌شود. شوی ستارگان رنگارنگ یا همان دکتر اکبر اقبالی، دینامیت شو، شوی ایرانیا، پازل شو، پرشین شو و... که جز مهم‌ترین و بهترین شوهای شبانه کیش هستند در ساعت‌های مختلفی از شب اجرا می‌شود. برخی ساعت ۸  و برخی دیگر ساعت ۱۱ و حتی ۱۲ شب. می توانید در سانس‌های مختلف شوهای مختلف را رزرو کنید. اما اگر سانس خاصی را مد نظر دارید که حتما در همان سانس می‌توانید در سالن حاضر شوید باید از چند روز قبل برای آن اقدام کنید تا صندلی‌ها پر نشود.

به صورت کلی در جنگ‌های شبانه کیش کارهای متفاوتی اجرا می‌شود و شما شاهد هنرنمایی هنرمندان خوب و حرفه‌ای‌مان خواهید بود. به عنوان مثال استند آپ کمدی اکبر اقبالی یکی از بی‌نظیرترین‌ها در جزیره است. یا اجرای آکروباتیک توسط هنرمندان عزیز، تقلید صدای حرفه‌ای، لیزر شو و بلک لایت شو که از جدیدترین کار های اجرایی در این جنگ‌ها می‌باشند و ....
رفتن به این جنگ‌ها بعد از خستگی از تفریحات مختلف می‌تواند شب‌های زیبای شما در این سفر را کامل کند. در این شوها هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و شما می‌توانید به همراه خانواده و فرزندان و همچنین دوستان خود شرکت کنید. بی‌شک بهترین لحظات را برای شما خواهد ساخت و برای شما خاطره‌انگیز خواهد شد.

اگر قصد سفر به جزیره زیبای مرجانی کیش را دارید حتما یکی دو تا از این شوهای شبانه را در اولویت تفریحات شبانه خود در جزیره قرار دهید. با حضور در این جنگ‌های شادی بی‌شک یکی از بهترین لحظات را در کنار خانواده و دوستان‌تان در جزیره سپری خواهید کرد.
برای خرید با قیمت پایین‌تر و ارزان‌تر می‌توانید به سایت تخفیف کیش گردی مراجعه کنید. به صورت کلی نه تنها این بلیط‌ها بلکه سایر تفریحات و حتی رستوران‌های کیش را نیز می‌توانید با تخفیف تهیه کنید. که این مهم سبب می‌شود که بتوانید سفری ارزان و کم هزینه به این جزیره مرجانی داشته باشید. امیدواریم که شب‌ها و روزهای شاد و خوشی را در جزیره کیش سپری کنید، یادتان باشد که برنامه‌ریزی در کیش گردی یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از سفر به کیش انجام دهید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴