کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول شبکه نیکوکاری امام سجاد(ع) فریدونکنار خبر داد

توزیع بیش از 4 هزار وعده غذای گرم در طرح افطار تا سحر/ مراکز نیکوکاری آماده دریافت فطریه مردم هستند

3 خرداد 1399 ساعت 15:54

مسئول شبکه نیکوکاری امام سجاد(ع) فریدونکنار از توزیع بیش از چهار هزار وعده غذای گرم در طرح افطار تا سحر خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری فریدونکنار آماده دریافت فطریه و کفاره مردم هستند.


به گزارش بلاغ، زهرا سعیدی کناری در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با تلاش خیرین و نیکوکاران شهرستان فریدونکنار در ماه رمضان امسال حماسه دیگر خلق و به لطف الهی سفره‌های نیازمندان رنگین شد.
 
وی با اشاره به اینکه تعداد ۴۵۰ نفر تحت پوشش مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) فریدونکنار هستند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ۲۵۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان در طرح افطار تا سحر تهیه و توزیع شد اما امسال با حضور چشم‌گیر مردم و خیرین توانستیم تعداد چهار هزار و ۴۵۰ وعده غذای گرم در طرح افطار تا سحر توسط سه مرکز نیکوکاری سیدالشهداء(ع)، کریمانه و امام سجاد(ع) تهیه و بین نیازمندان فریدونکناری توزیع شد.

مسئول شبکه نیکوکاری امام سجاد(ع) فریدونکنار تصریح کرد: پرداخت زکات فطریه یکی از واجباتی است که مسلمانان پس از یک ماه بندگی برای خداوند موظف به پرداخت آن بوده و در این میان مراکز نیکوکاری محوریت جمع‌آوری این مبالغ و صرف آن برای نیازمندان هستند.

سعیدی یادآور شد: در سال گذشته فطریه و کفاره مردم به مراکز نیکوکاری بیش از ۲۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان بوده است.

وی گفت: پایگاه‌های نیکوکاری آمادگی دریافت زکات فطریه همشهریان عزیز برای کمک و توزیع آن در سریعترین زمان به مستمندان و نیازمندان را دارد.

مسئول شبکه نیکوکاری مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار در پایان افزود: شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را اعم از فطریه و کفاره در روز عید فطر به صندوق‌های مستقر در درب مساجد بیندازند یا اگر به دلیل بیماری کرونا بخواهند به صورت غیرحضوری انجام دهند می‌توانند مبالغ مورد نظر را به شماره کارت ۰۴۸۸_۸۱۵۰_۹۹۷۳_۶۰۳۷ واریز کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 424463

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424463/توزیع-بیش-4-هزار-وعده-غذای-گرم-طرح-افطار-سحر-مراکز-نیکوکاری-آماده-دریافت-فطریه-مردم-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com