رئیس مجمع خیرین جویبار عنوان کرد

توزیع 3700 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه جویبار

تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۲۴۴۴۴
رئیس مجمع خیرین شهرستان جویبار گفت: در سه مرحله 3700 سبد کالا و کمک‌های نقدی توسط خیرین بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از کرونا در این شهرستان توزیع شد.
۰
plusresetminus
توزیع 3700 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه جویبار
به گزارش بلاغ، ولی الله امیری در سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان جویبار اظهار کرد: مجمع خیرین شهرستان جویبار در سال 94 آغاز به کارکرد و فعالیت خود را از ساخت مسکن محرومین و نیازمندان، تهیه بسته‌های معیشتی و آموزشی برای خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند شروع کرد.
 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با کمک و همراهی همه خیرین شهرستان، بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شد.
 
 رئیس مجمع خیرین جویبار بابیان اینکه  در مرحله اول 1500 بسته معیشتی تهیه و توزیع شد عنوان کرد: از این تعداد 450 بسته به‌صورت متمرکز و 1050 بسته به‌صورت غیرمتمرکز توزیع شد.
 
امیری ارزش ریالی بسته‌های معیشتی در مرحله اول را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مرحله دوم رزمایش 1200 بسته تهیه شد که از این تعداد 700 بسته متمرکز و 500 بسته غیرمتمرکز توزیع‌شده که ارزش این بسته‌ها 360 میلیون تومان بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم نیز امروز به تعداد یک هزار بسته تهیه‌شده که تقدیم خانواده‌های محترم نیازمند خواهد شد.
 
رئیس مجمع خیرین جویبار تصریح کرد: درمجموع در این سه مرحله 3700 سبد کالا و کمک‌های نقدی توسط خیرین بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از کرونا به ارزش 960 میلیون تومان توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴