BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> کاوه رضایی هم تیمی بیرانوند در فصل جدید؟ | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۴۴۱۳
احتمال دارد مهاجم پیشین تیم استقلال در فصل جدید هم تیمی علیرضا بیرانوند شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از سایت دالماپورتال، کاوه رضایی، مهاجم ایرانی تیم شارلوا قرارداد قرضی‌اش با این تیم به پایان رسیده است و او طبق قانون به تیم پیشین خود یعنی بروخه قهرمان لیگ بلژیک برگشت.  
با این حال پل کلمنت، سرمربی تیم فوتبال بروخه روی کاوه رضایی حسابی باز نکرده است و به سران این تیم اعلام کرده به او نیازی ندارد.
به همین خاطر قرار است رضایی فصل بعد هم به صورت قرضی در یک تیم بلژیکی توپ بزند و این تیم احتمالا آنتورپ است.
باشگاه آنتورپ مذاکرات اولیه خود را با بروخه برای جذب قرضی کاوه رضایی شروع کرده است و امیدوار است بتواند در فصل جدید او را به خدمت بگیرد.
آنتورپ در نقل و انتقالات زمستانی توانست علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را نیز به خدمت بگیرد و بیرانوند بعد از پایان فصل جاری راهی آنتورپ خواهد شد و به همین خاطر احتمال دارد کاوه رضایی و علیرضا بیرانوند در فصل جدید هم تیمی شوند.
کاوه رضایی که سابقه بازی در ذوب‌آهن اصفهان و استقلال را نیز در کارنامه دارد در داربی که با برتری ۳ بر ۲ استقلال به پایان رسید توانست دروازه بیرانوند را باز کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴