رمز مشترک مرحله سوم رزمایش مواسات با عملیات آزادسازی خرمشهر؛

توزیع 8800 سبد معیشتی در مرحله سوم کمک‌مومنانه مرکز مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۲۴۴۰۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: در مرحله سوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مرکز مازندران قریب به 8 هزار و 830 سبد کالا آماده و از امروز کار توزیع آن میان نیازمندان آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
توزیع 8800 سبد معیشتی در مرحله سوم کمک‌مومنانه مرکز مازندران
به گزارش بلاغ، پیش از ظهر امروز مراسم آغازین توزیع بسته‌های معیشتی سومین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مرکز مازندران برگزار شد.

بر این اساس، این مراسم با حضور ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه ساری، عباسعلی رضایی فرماندار ساری، روح الله صادقی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ساری و جمعی دیگر از مسئولان شهری، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و اصحاب رسانه همراه بود.

ابراهیم یعقوبی در این مراسم با تبریک سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: از تمام عزیزانی که ما را در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه از بدو کار و از نیمه شعبان تا به امروز که پایان مرحله سوم این رزمایش است یاری کرده‌اند؛ تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: جا دارد از مجمع خیرین، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، بسیجیان، ائمه جاعت ، بسیجیان، تمام مساجد و پایگاه‌های محلات و مسئولان شهری و همچنین فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت مرکز استان، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

توزیع 8800 سبد کالا طی مرحله سوم کمک مومنانه در ساری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: در مرحله سوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مرکز مازندران قریب به 8 هزار و 830 سبد کالا آماده و از امروز کار توزیع آن میان نیازمندان آغاز می‌شود.

یعقوبی ادامه داد: طی سه مرحله از این رزمایش نزدیک به 47 هزار و 372 سبد کالا در مرکز استان تهیه و در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: البته باید اشاره کنم که پایگاه‌های مقاومت ما در طول سال طی دو مرحله با مشارکت دهیار، شورا، هیئت امنا، ائمه جمعه و خیرین، اقدام به تهیه سبد کالای معیشتی و توزیع میان نیازمندان محلات تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری بیان کرد: اما طی امسال این کمک‌ها با فرمایشات مقام معظم رهبری، هم ارزش ریالی آن بیشتر شده است و هم تعداد آن به لحاظ کمی بیشتر شده است.

فرمایشات رهبری را به زیباترین شکل اجرایی کنیم

عباسعلی رضایی نیز در این مراسم اعلام کرد: سوم خرداد در تارک جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد و ما باید برای همیشه سوم خردادماه‌ها را گرامی بداریم.

وی افزود: از تمام افرادی که در این رزمایش به هر نحوی مشارکت داشتند، تشکر و خدا قوت می‌گویم.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: همگان از سپاه جز کارهای خوب انتظار دیگری ندارند.

رضایی تصریح کرد: آنچه را که مقام معظم رهبری می‌فرمایند ما باید به زیباترین شکل اجرایی کنیم و وقتی مقام معظم رهبری فرمایشی کردند، تنها در موردش حرف نزنیم بلکه باید به عنوان سربازانش، به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی تاکید کرد: باید به نحوی آن را اجرا کنیم که در ذهن و یاد مردم، فرمایشات مقام معظم رهبری، جلوه‌گری خاص خودش را داشته باشد و خوشبختانه این رزمایش نشان داد که همه از سپاه مسئولان گرفته تا مردم، پای کار هستند.

گفتنی است سومین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به سبب تقارن با سوم خرداد سالروز عملیات بیت‌المقدس با رمز این عملیات دوران دفاع مقدس، یا علی بن ابیطالب(ع) آغاز شد.

به گزارش بلاغ، توزیع سبد کالایی سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان مازندران، طی روزهای اخیر یکی پس از دیگری در شهرهای استان آغاز شده است و تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴