تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۲۴۳۷۰
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل به ستایش از نیمار پرداخت و او را بازیکنی غیرعادی دانست. او ابراز امیدواری کرد که نیمار به آبی اناری‌ها برگردد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از مارکا، سیلوینیو، بازیکن برزیلی پیشین بارسلونا در ستایش از نیمار گفت: نیمار یک بازیکن کامل و غیرعادی است. من به چنین بازیکنانی علاقه دارم. توانایی‌های فردی نیمار فوق‌العاده است و دیدن او در زمین لذت بخش است. من به چنین بازیکنانی علاقه زیادی دارم.
او ادامه داد: بازگشت نیمار به بارسلونا به مسائل زیادی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها اقتصادی است. چه کسی گفته است که نیمار به بارسلونا برنمی‌گردد؟ به نظرم این احتمال وجود دارد و من با بازگشت او خوشحال خواهم شد.
 او درباره آرتور ملو و کوتینیو دو بازیکن برزیلی دیگر بارسلونا گفت: ملو بازیکن بسیار خوبی است و آینده درخشانی دارد. او هنوز جوان است اما اطمینان دارم که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ملو توانایی بالایی در بازی هجومی دارد.
سیلوینیو در پایان گفت: درباره کوتینیو هم باید بگویم که او هم بازیکن بسیار باکیفیتی است که هم در بازیسازی خوب است و هم در زدن گل. او در حضور نخست خود در بارسلون موفق نبود اما امیدوارم که در بازگشت بهتر ظاهر شود. کوتینیو اگر در بارسلونا نباشد در تیم بزرگ دیگری می‌تواند بازی کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما