کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هانی‌زاده: رژیم‌های مرتجع عرب درصدد عادی‌سازی رابطه با رژیم اسرائیل هستند

3 خرداد 1399 ساعت 10:20

یک کارشناس مسائل فلسطین، فاتحه خوانی رهبری برای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اقدامی قابل توجه، کم سابقه و برگرفته از نگاه استراتژیک رهبری به مبارزان راه مقاومت دانست.



به گزارش بلاغ، حسن هانی زاده در گفت‌وگو ، با اشاره به سخنان رهبری در روز قدس، این سخنان را مهم و تاریخی خواند و گفت: امام خامنه ای در روز قدس استراتژی مبارزاتی جهان اسلام و ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی را ترسیم کردند که مهمترین محور آن ضرورت بهره گیری از همه نیروهای انقلابی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و بهره گیری از تمام ابزارها و ظرفیت ها به این منظور است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از بخش های سخنرانی ایشان به مساله وحدت در میان نیروهای مقاومت و کنار گذاشتن اختلافات سیاسی و عقیدتی اشاره داشت و آن را بسیار مهم و ضروری دانستند.
هانی زاده با اشاره به انتقاد تند رهبری به رژیم های مرتجع عرب منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم ها بدون دلیل و گرفتن امتیاز بزرگی درصدد عادی سازی رابطه با رژیم اسرائیل هستند و این اقدامات نه باعث شده که مساله فلسطین تحت الشعاع قرار گیرد و نه ملت فلسطین را ضعیف کند.
این کارشناس مسائل بین الملل به نارضایتی رهبری از نهادهای بین المللی در دفاع از ملت فلسطین اشاره کرد و افزود: متاسفانه شاهد سکوت نهادهای بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی هستیم که واکنش مناسبی در برابر کشتار ملت مظلوم فلسطین نشان نمی‌دهند.
وی واکنش ها به سخنان روز جمعه رهبری انقلاب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بلافاصه بعد از ایراد سخنان ایشان رهبران فلسطینی جریان های مقاومت در منطقه از این سخنان تشکر کردند و این حاکی از تاثیر فوری و آنی این سخنان است.
هانی زاده فاتحه خوانی رهبری برای حاج قاسم سلیمانی را اقدامی قابل توجه، کم سابقه و برگرفته از نگاه استراتژیک رهبری به مبارزان راه مقاومت دانست.
 


کد مطلب: 424369

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424369/هانی-زاده-رژیم-های-مرتجع-عرب-درصدد-عادی-سازی-رابطه-رژیم-اسرائیل-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com