BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - رنجبرزاده: از مساله فلسطین غفلت نکنیم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رنجبرزاده: از مساله فلسطین غفلت نکنیم

3 خرداد 1399 ساعت 9:35

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که آمریکا و صهیونیست به دنبال عادی سازی مساله فلسطین و غفلت مردم از این موضوع هستند، در مقابل ما باید این موضوع را همیشه در اولویت قرار دهیم و از مساله فلسطین غفلت نکنیم.



به گزارش بلاغ، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو ، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب به مناسبت روز قدس اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت کامل، جامع و صحیح مواضع مربوط به فلسطین را برای همه مسلمانان و کسانی که زیر چتر اسلام نفس می کشند، روشن می‌کند. برای همه وظایفی ترسیم شده از جمله این که باید بیش از گذشته مساله فلسطین در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: فلسطین یک مساله انسانی اسلامی و حقوق بشری است و در واقع بخشی از حقوق بشر است که مورد غفلت واقع شده است. در حالی که تک تک بیماران کرونایی شمارش می‌شوند، زنان و کودکان فلسطینی مثل برگ خزان نابود می‌شوند و هیچ صدایی از حقوق بشر بلند نمی‌شود.
این نماینده مجلس ادامه داد: رهبری در فرمایشاتشان تاکید کردند که به قدرت‌های غربی و محافل جهانی تحت نفوذ آنها  توجه نشود زیرا آنها اگر می‌خواستند چشمانشان را به روی کشتار در بین ملت‌های مسلمان نمی‌بستند و خود زمینه کشتار مسلمانان را در یمن، سوریه، عراق، لیبی و افغانستان ایجاد نمی‌کردند. در واقع مجامع جهانی زیر مجموعه آمریکا و عوامل منطقه‌ای آنها عامل و ریشه کشتار جمعی مسلمانان و تقویت جبهه شکست مسلمانان در منطقه هستند.
این عضو هیات رئیسه مجلس، سیاست آمریکا و صهیونیسم را عادی سازی موضوع فلسطین عنوان و خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند این موضوع را مشمول مرور زمان کنند و ذهن‌ها را به مسیر دیگری معطوف کنند تا موضوع فلسطین مورد غفلت قرار گیرد. لذا رهبری تاکید کردند که موضوع فلسطین همیشه اولویت دار است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.
رنجبرزاده با بیان این که دشمن به دنبال سردرگم سازی جوانان منطقه زیر پوشش حیله‌های شیطانی خود است، افزود: آنها می‌خواهند صهیونیست‌ها را در امنیت قرار دهند. در مقابل همه ما مکلف هستیم خود را آماده رویارویی جدی‌تر در مقابل صهیونیست‌ها کنیم، بر همگان فرض است که به لحاظ پشتیبانی، لجستیکی، عملی، فکری و رسانه‌ای بتوانیم حمایت و یاری خود  را از فلسطین در برابر این غده سرطانی انجام دهیم.
وی با بیان این که سازمانهای جهانی مسلمانان باید با اتصال به یکدیگر در مسیر احقاق حقوق ملت فلسطین گام‌های موثری بردارند، تصریح کرد: تاکید جمهوری اسلامی برگزاری همه پرسی و رفراندوم در کشور فلسطین با حضور همه فلسطینیان است. ما معتقدیم دست و پا زدن‌های صهیونیست‌ها موجب این می‌شود که این رژیم رو به زوال و نابودی پیش برود.
 


کد مطلب: 424362

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424362/رنجبرزاده-مساله-فلسطین-غفلت-نکنیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com