فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خبر داد

تهیه 700 سبد معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار

تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۴۳۲۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از تهیه و توزیع ۷۰۰ سبد معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
تهیه 700 سبد معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار
محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از توزیع مرحله سوم کمک‌های معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: درزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه فریدونکنار مجموعه خوبی از پایگاه‌های بسیج، هیات‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، مجامع خیرین و گروه‌های مردمی ستاد حامیان تشکیل شد تا اقدامات بسیار مطلوبی را شاهد باشیم.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در جبهه سلامت مقابله با شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در فریدونکنار بیش از ۱۵ نوع خدمت مردم این شهرستان انجام داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: تولید ماسک، محلول، گان، دستکش، تهیه سبدهای معیشتی، غربالگری جمعیت و فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله اقدامات صورت گرفته در جبهه سلامت بوده که در فریدونکنار انجام شده است.

برمر با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در فریدونکنار تهیه و تحویل نیازمندان شد، گفت: پایگاه‌های بسیج، گروه مردمی حامیان، شهرداری و شورای شهر، سپاه، نمایندگی آستان قدس رضوی، کمیته امداد، بهزیستی و تشکل‌های خیرین در چندین مرحله مختلف توانستند این بسته‌های معیشتی را تهیه و به نیازمندان تحویل دهند.

وی یادآور شد: در مرحله پایانی طرح رزمایش کمک مومنانه بیش از ۷۰۰ سبد معیشتی توسط مجمع خیرین بسیج، بسیج اصناف، بسیج ادارات و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان مازندران تهیه و تحویل نیازمندان شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲