کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهسازی ۱۳ کیلومتر از کمربندی دوم تهران در سال جاری

2 خرداد 1399 ساعت 9:30

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به پیش بینی بهسازی راه‌های مواصلاتی در بودجه سال جاری استان تهران از بهسازی ۱۳ کیلومتر کمربندی دوم تهران خبر داد.



به گزارش بلاغ، محمد تقی زاده در گفت‌وگو ، در تشریح روند بهسازی راه‌های مواصلاتی استان تهران گفت: وضعیت آسفالت کمربندی دوم از دورسون‌آباد به سمت جاده تهران- قم در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد؛ لذا باید بهسازی در این مسیر انجام شود و روکش آسفالت تعویض شود.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی تدوین شده مقرر شد در سال جاری ۱۳.۵ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت این کمربندی توسط راهداری استان تهران عملیات بهسازی انجام شود البته نخستین مرحله از عملیات بهسازی این مسیر آغاز شده است که در این مقطع یک میلیارد تومان برای این امر هزینه خواهد شد.
تقی زاده ادامه داد: در مجموع برای بهسازی کامل ۱۳.۵ کیلومتر این کمربندی حدود ۸ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.
معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به لزوم تعریض مسیر بین دورسون‌آباد و حصارگلی سه پل اشاره کرد و افزود: در این مسیر سه پیچ خطرناک وجود دارد که گاه منجر به تصادفات فوتی شده است؛ از این‌رو مقرر شد از محل اعتبارات شهرداری باقرشهر و همچنین اعتبارات دهیاری، تعریض و اصلاح هندسی این پل‌ها انجام شود تا ایمنی آن افزایش یافته و تصادفات کاهش پیدا کند.
 


کد مطلب: 424197

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424197/بهسازی-۱۳-کیلومتر-کمربندی-دوم-تهران-سال-جاری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com