کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا:

دشمن پس از حماسه خرمشهر متوجه قدرت ایمان، وحدت و رهبری شد/ انزجار از رژيم كودک‌كش صهيونيستی در فضای مجازی

2 خرداد 1399 ساعت 8:30

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه حماسه خرمشهر موجب ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شد گفت: غده سرطانی اسرائیل باید از زمین برداشته شود.


به گزارش بلاغ، سردار احمد برسلانی در مراسم سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار که در مصلی قدس برگزار شد با گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر که الی‌بیت‌المقدس نام گرفته بود 30 تا 80 درصد از هشت لشکر دشمن تلفات داده بود و 17 هزار کشته و زخمی و 20 هزار نفر اسیر گرفته شد.

وی فتح خرمشهر را حماسه مقاومت و پیروزی دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه پیروزی بزرگی که به رهبری امام خمینی(ره) صورت گرفت وحدت و همدلی بین سپاه، ارتش و بسیجیان بود.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران با اشاره به دستاوردهای سیاسی حماسه خرمشهر، تصریح کرد: دشمن پس از حماسه خرمشهر تازه قدرت ایمان، وحدت و رهبری را حس کردند.

برسلانی ادامه داد: معاندان داخلی که در تلاش بودند به هر شیوه ممکن به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب بزنند پس از حماسه خرمشهر ناامید شدند.

وی با بیان اینکه پیروزی جبهه حلب و به لطف الهی نابودی اسرائیل از جمله حماسه‌های پس از فتح خرمشهر است گفت: پس از سال 1947 میلادی که فلسطین از مستعمره انگلستان خارج شد، کشورهای غربی مولودی در کشور فلسطین به نام رژیم صهیونیستی اسرائیل در سال 1948 به صورت رسمی اعلام شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران با اشاره به اینکه در سال 1970 آمریکای جنایتکار به پشتیبانی از کشورهای اروپایی و اسرائیل درآمد اظهار کرد: کشورهایی که ادعای ابرقدرتی جهان را داشتند اما در مقابل یک ویروس زمین گیر شدند.

برسلانی خاطرنشان کرد: غرب وحشی تجلی توحش خود را در حمله به سوپرمارکت ها و انسان ها بر سر چند ماسک و دستکش نشان داد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای و همه سربازانش در جبهه سلامت، امنیت و مردم حماسه ساز توانستیم در ماجرای کرونا شاهد حماسه های بزرگ باشیم.

 فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران یادآور شد: درحالی که راهپیمای‌های روز قدس هر سال نسبت به سال گذشته در دنیا پرشورتر برگزار می‌شد اما امسال به دلیل بیماری کرونا باید با نگاهی جدید خشم خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داریم تا این غده سرطانی از زمین برداشته شود.

برسلانی گفت: خانواده های مدافعان حرم لشکر 25 کربلا که فرزندان و همسران خود را در راه دفاع از حرم تقدیم کردند پس از شیوع بیماری کرونا خودشان به میدان دفاع از سلامت آمدند.

وی افزود: 275 هزار ماسک، دو هزار و 675 قوطی یک و نیم لیتری مواد ضدعفونی و سه هزار و 700 قوطی 500 سی سی از جمله لوازم بهداشتی تهیه شده توسط خانواده‌های مدافع حرم استان مازندران بود.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا ادامه داد: همچنین مبلغ 58 میلیون و 300 هزار تومان از سوی خانواده‌های شهدای مدافع حرم مازندران برای مقابله با ویروس کرونا اهدا شد.

برسلانی اظهار کرد: حمایت‌های مردم و مسئولان در راستای انجام مواسات و همدلی مومنانه سبب ایجاد آرامش و شادی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان این ویروس شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همین همدلی‌ها در اجرای گام دوم انقلاب گام برداریم و با جهش تولید از مشکلات اقتصادی عبور کرده و خرمشهرهای دیگری را فتح کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 424177

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/424177/دشمن-حماسه-خرمشهر-متوجه-قدرت-ایمان-وحدت-رهبری-انزجار-رژيم-كودک-كش-صهيونيستی-فضای-مجازی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com